hoofdpijn, en koorts en blauwe plekken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

hoofdpijn, en koorts en blauwe plekken

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-07 13:15

ehm, ik ben gisteren al bij de dokter geweest en nu gaan ze bloedonderzoeken doen, maar ik dacht ik zet het ook even op bokt, mss dat iemand iets herkent

In de zomervakantie, zo rond de eerste augustus werd ik ngal ziekig... Koorts en hoofdpijn etc. Heel vervelend, maar niet bepaald boeiend..

Het punt is dat dit wel weer over ging, maar telkens weer op kwam zetten. Nou sta ik op school niet echt bekend om het feit dat ik altijd zo keurig netjes aanwezig ben Sigaar En dit kan ik er op het moment niet echt bij hebben... Ik denk dat ik nou sinds de eerste augustus een stuk of 4/5x ziekig ben geweest. Mijn menstruatie die altijd keurig netjes om de maand verliept, klopt ook geen zak meer van en is sindsdien (aug.) zo onregelmatig als de pest. Mijn hormoontjes zijn behoorlijk in de war volgens mij? Want 2 weken geleden hoorde ik dus weer ongesteld te zijn, en sindsdien heb ik ook echt enorme vreetkicks Sigaar (heb ik meestal 1 dag voor ik ongesteld ben Tong uitsteken) (in de zin van dat ik er echt lichamelijke behoefte aan heb Bloos )

Iets voor augustus verschenen er ook ineens een stuk of 12 blauwe plekken op mijn linkerarm.. Zo maar ineens vanuit het niets... Had niets bijzonders gedaan, en toch zaten ze er. 2 weken later deed de huid rond mijn elleboog ineens pijn.. Het voelde heel branderig, en 2 dagen later zat er echt een bloeduitstorting waar je u tegen zegt (ongeveer vergelijkbaar met de hoefadruk van Yvke(die over me heen gegaloppeerd was..) alleen dan wat kleiner... Ook met mijn elleboog geen klappen gemaakt. Deze kwam 3 weken later oid weer heel lichtjes terug zetten...

Laatst ging ik ook douchen (goh Tong uitsteken!), en toen leunde ik dus tegen het muurtjes, en toen ik weer normaal ging staan, zaten der echt een stuk of 20 haren aan de muur geplakt. Kon ook nog een stuk of 20 losse horen uit mijn haar plukken Tong uitsteken Maar weet niet echt of dat relevan is... Wie weet heb ik wel gewoon iets te ruig geborsteld ofzo Clown Maar op het moment zelf schok ik wel een beetje...

Dus iemand een ideetje Knipoog ?

Ehona

Re: hoofdpijn, en koorts en blauwe plekken

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-07 19:09

Je bent al langs de huisarts gegaan en dat vind ik zeer verstandig. Dit lijkt niet gewoon een 'griepje' te zijn. Ik zou de uitslag van het bloedonderzoek even afwachten en tot dan gewoon rustig aan doen, niet te veel sporten e.d.

MissJeanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-07 20:03

Jeetje, dat klinkt niet goed nee! Nagelbijten / Gniffelen
Heb geen idee wat het kan zijn maar ik zou er idd snel achteraan gaan!

Sterkte in ieder geval Ach gut

Shego

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-07 20:08

Das niet fijn,al die hoofdpijn en griep oke,dat is irritant maar daar heeft iedereen wel is last van.Maar blauwe plekken en bloeduitstortingen en ook haaruitval,dat lijkt me niet bepaald gezond!Helaas weet ik niet wat het is,er zijn wel ziektes waarbij je haaruitval hebt maar...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-07 22:51

Heb je ook vlekken voor je ogen?
Ben benieuwd naar de uitslag van je bloed!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-07 14:31

ik ook... Maar mss moet ik volgende week weer bloed laten prikken, want mijn aders zitten nogal diep... Dus ze konden er niet bij Lachen Dus afwachten of ik deze week nog de uitslag krijgt...

Ik heb heel vaak dat alles zwart voor mij ogen wordt... Soms zijn het alleen zwarte vlekken, maar niet heel heftig oid... Denk dat dat eerder met mijn lage bloeddruk te maken heeft Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-07 18:07

Blauwe plekken, haar uitval en vlekken voor je ogen zijn ook symptomen voor leukemie hoor..

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-07 17:36

he ja lekker, maak dat kind een beetje bang

Zonnebloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-07 21:42

auk schreef:
he ja lekker, maak dat kind een beetje bang

Maar het IS wel zo.
Maar het kunnen ook nog zo veel andere dingen zijn...
Je kan helaas niet meer doen dan het bloedonderzoek afwachten ben ik bang.
Sterkte.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 18:27

ik heb geen leukemie gelukkig Knipoog Daar ging ik ook niet bepaald vanuit, en die haaruitval was bepaald niet heel heftig oid!

Ze hebben dus niets gevonden, mss gek... Maar ik vind het echt enorm frustrerend... Dat ik me niet lekker voel, ok... Maar de rest zijn wel concrete dingen waar je echt niet omheen kunt.

Mijn conditie is overigens ook echt enorm achteruit gegaan... (lees; de trap op lope is al een enorme inspanning..)
Maargoed, van de week nog maar een afspraak maken met de HA om verder te zoeken... ' -.-