In de zomervakantie, zo rond de eerste augustus werd ik ngal ziekig... Koorts en hoofdpijn etc. Heel vervelend, maar niet bepaald boeiend..
Het punt is dat dit wel weer over ging, maar telkens weer op kwam zetten. Nou sta ik op school niet echt bekend om het feit dat ik altijd zo keurig netjes aanwezig ben
En dit kan ik er op het moment niet echt bij hebben... Ik denk dat ik nou sinds de eerste augustus een stuk of 4/5x ziekig ben geweest. Mijn menstruatie die altijd keurig netjes om de maand verliept, klopt ook geen zak meer van en is sindsdien (aug.) zo onregelmatig als de pest. Mijn hormoontjes zijn behoorlijk in de war volgens mij? Want 2 weken geleden hoorde ik dus weer ongesteld te zijn, en sindsdien heb ik ook echt enorme vreetkicks
(heb ik meestal 1 dag voor ik ongesteld ben
) (in de zin van dat ik er echt lichamelijke behoefte aan heb
)Iets voor augustus verschenen er ook ineens een stuk of 12 blauwe plekken op mijn linkerarm.. Zo maar ineens vanuit het niets... Had niets bijzonders gedaan, en toch zaten ze er. 2 weken later deed de huid rond mijn elleboog ineens pijn.. Het voelde heel branderig, en 2 dagen later zat er echt een bloeduitstorting waar je u tegen zegt (ongeveer vergelijkbaar met de hoefadruk van Yvke(die over me heen gegaloppeerd was..) alleen dan wat kleiner... Ook met mijn elleboog geen klappen gemaakt. Deze kwam 3 weken later oid weer heel lichtjes terug zetten...
Laatst ging ik ook douchen (goh
!), en toen leunde ik dus tegen het muurtjes, en toen ik weer normaal ging staan, zaten der echt een stuk of 20 haren aan de muur geplakt. Kon ook nog een stuk of 20 losse horen uit mijn haar plukken
Maar weet niet echt of dat relevan is... Wie weet heb ik wel gewoon iets te ruig geborsteld ofzo
Maar op het moment zelf schok ik wel een beetje...Dus iemand een ideetje
?
Dus afwachten of ik deze week nog de uitslag krijgt...