Ziek aan het worden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Njen

Ziek aan het worden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-07 21:31

Ik heb denk ik kou gevat, heb slecht geslapen en ben doorweekt door de regen vandaag. Maar dat komt me nu totaal niet uit(is meestal). Heeft iemand tips om mijn weerstand wat te verhogen? Ben nu denk ik te laat, maar voor de volgende keer. Kreeg vroeger wel echinaforce pilletjes, misschien moet ik daar weer mee beginnen. Owjah en iemand tips tegen keelpijn(ben nog geen slijm aan het ophoesten, maar merk dat het eraan zit te komen)?

Rebel_Jits

Re: Ziek aan het worden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-07 22:02

Trachitol zuigen. Het verdooft en smaakt ook nog eens lekker Lachen
Verder gewoon veel fruit en groente enzo. En thee (niet teveel suiker!!) is ook zeker geen afrader Knipoog

Ikima

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-07 22:10

Nisyleen helpt goed bij verkoudheid of beginnende griep. Je hebt ze in druppels en tegenwoordig ook in tabletten. Deze kun je gewoon bij de drogist of reformwinkel halen.

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-07 22:23

Is Trachitol hetzelfde als Strepsils? Die kreeg ik net van me ma in me handen geduwd nml. Wist niet dat we die hadden. Heb het idee dat ze wel een beetje helpen.

Zunzuncito

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-07 22:30

Ik had gisteren ook last van mijn keel en was meteen bang dat ik echt ziek zou worden. Ik heb meteen kokend water af laten koelen, er zeezout in*gemieterd* en daarmee gegorgeld (prachtig woord). Niet lekker, maar als je weet dat je er de dag erna geen keelpijn meer door hebt, is het erg goed te doen. Gelukkig heb ik vandaag weer kunnen rijden en zonder keelpijn!
Oh ja, thee, honing, warm blijven en goed slapen!

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-07 22:34

Ik kan niet gorgelen, erg vervelend.. Honing ga ik morgen halen en thee ga ik zometeen ff maken. Goed slapen is wel nodig, afgelopen nacht 2 uurtjes en toen me verslapen, was weer in slaap gevallen, maar dat tel ik niet mee.