RicardoOpa schreef:Ik kan wel m'n bloed rood laten worden door m'n bloed daar heen te persen. Ik kan het niet zo goed verwoorden. Maar weet wel dat dat er heel anders uitziet dan wanneer ik bloos of rood worden door schaamte ofzo.
Ik weet ook eigenlijk niet of het bij hem echt blozen door schaamte/verlegenheid is.
Maar hij wordt wel rood als hij bij mij naar binnen stapt..
Zwartwitje schreef:Hmm, interessant vraagstuk! Hoe weet je zo zeker dat hij al veel meisjes heeft gehad en dus een "player" is? En waarom zouden "players" niet verlegen kunnen worden?
Al eens aan gedacht dat hij misschien wel smoorverliefd op je is?

MSN is trouwens vaak misleidend hoor, mensen komen via msn vaak heel anders over dan IRL. MSN (en internetforums, for that matter

) is juist handig voor verlegen mensen, want ze zien je gezichtsuitdrukking niet.
Ik weet niet of hij een player is, maar hijs wel zo'n typje, ik werk op een ijsbaan en daar hebben vele 'vaste' ( lees: zijn er zowat elke dag
) jongens al veel meisjes daar gehad
Players zijn over het algemeen toch wel van die macho's die wel weten wat ze met meisjes aanmoeten ? 
Ik had zelf ook nog nooit van 'expres blozen/rood worden' gehoord, maar die jongen zei het ook maar tegen mij..
Dáárom ben ik benieuwd wat jullie ervan vinden/ er wel eens van gehoord hebben
!!