expres blozen/ rood worden?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

racheltjj

expres blozen/ rood worden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-07 14:29

Ja een beetje rare titel en een rare vraag, maar kan iemand expres rood worden ( gezicht ; ofwel blozen?) ?
Op mijn werk heb ik laatst een jongen leren kennen, als ik tegen hem praat wordt hij heel rood en onzeker.
Hij is wel een type player en volgens mij al vele meisjes gehad...
maar nou had ik het er gisteren met een andere jongen over dat hij op msn rare dingen zegt maar IRL bloost/rood word als ik al 'hoi' tegen hem zeg..
Hij zei dat jongens dat ook express kunnen doen, zodat ze hun neppe onzekerheid tonen...

Volgens mij kan dat toch helemaal niet ? Tong uitsteken

Laat je een bericht achter? Ben benieuwd Knipoog

Charlie_P

Re: expres blozen/ rood worden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-07 14:33

Nou dat zou wel heel uitgekookt zijn, maar je weet het niet......
Ik heb het even geprobeerd, maar mij lukt het niet. Terwijl het wel op de meest vervelende momenten spontaan op komt zetten.....

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-07 14:33

Ze kunnen wel helemaal rood worden, maar dat kan jij ook.
Gewoon heel erg je hoofd 'spannen', heel gespannend doen, maar dat zie je wel hoor.
Maar alleen blozen kan je volgens mij nie zelf doen? Vork

Redrumfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-07 14:34

Moet zeggen dat ik het best knap vind als iemand dat kan. Nog nooit van gehoord namelijk. Huilen van het lachen

Joscaa: om dat te doen moet je echt een rotkop trekken (aangezien je alles aan moet spannen), lijkt me nou ook niet bepaald ideaal. Haha!

RicardoOpa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-07 14:35

Ik kan wel m'n bloed rood laten worden door m'n bloed daar heen te persen. Ik kan het niet zo goed verwoorden. Maar weet wel dat dat er heel anders uitziet dan wanneer ik bloos of rood worden door schaamte ofzo.

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-07 14:36

Hmm, interessant vraagstuk! Hoe weet je zo zeker dat hij al veel meisjes heeft gehad en dus een "player" is? En waarom zouden "players" niet verlegen kunnen worden?
Al eens aan gedacht dat hij misschien wel smoorverliefd op je is? Knipoog

MSN is trouwens vaak misleidend hoor, mensen komen via msn vaak heel anders over dan IRL. MSN (en internetforums, for that matter Knipoog ) is juist handig voor verlegen mensen, want ze zien je gezichtsuitdrukking niet.

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-07 14:44

Redrumfox schreef:
Moet zeggen dat ik het best knap vind als iemand dat kan. Nog nooit van gehoord namelijk. Huilen van het lachen

Joscaa: om dat te doen moet je echt een rotkop trekken (aangezien je alles aan moet spannen), lijkt me nou ook niet bepaald ideaal. Haha!

Huilen van het lachen Huilen van het lachen Huilen van het lachen ROFL ROFL ROFL

Het lijkt me niet dat je dat zelf kan doen maargoed, er zijn misschien uitzonderingen! Haha!

racheltjj

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-07 14:45

RicardoOpa schreef:
Ik kan wel m'n bloed rood laten worden door m'n bloed daar heen te persen. Ik kan het niet zo goed verwoorden. Maar weet wel dat dat er heel anders uitziet dan wanneer ik bloos of rood worden door schaamte ofzo.

Ik weet ook eigenlijk niet of het bij hem echt blozen door schaamte/verlegenheid is.
Maar hij wordt wel rood als hij bij mij naar binnen stapt..

Zwartwitje schreef:
Hmm, interessant vraagstuk! Hoe weet je zo zeker dat hij al veel meisjes heeft gehad en dus een "player" is? En waarom zouden "players" niet verlegen kunnen worden?
Al eens aan gedacht dat hij misschien wel smoorverliefd op je is? Knipoog

MSN is trouwens vaak misleidend hoor, mensen komen via msn vaak heel anders over dan IRL. MSN (en internetforums, for that matter Knipoog ) is juist handig voor verlegen mensen, want ze zien je gezichtsuitdrukking niet.

Ik weet niet of hij een player is, maar hijs wel zo'n typje, ik werk op een ijsbaan en daar hebben vele 'vaste' ( lees: zijn er zowat elke dag Knipoog ) jongens al veel meisjes daar gehad Knipoog Players zijn over het algemeen toch wel van die macho's die wel weten wat ze met meisjes aanmoeten ? Knipoog

Ik had zelf ook nog nooit van 'expres blozen/rood worden' gehoord, maar die jongen zei het ook maar tegen mij..
Dáárom ben ik benieuwd wat jullie ervan vinden/ er wel eens van gehoord hebben Lachen !!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-07 20:01

Hád ik daar maar de 'controle' over, volgensmij kun je dat echt
niet hoor. Ik word altijd knalrood Clown

Farouche

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-07 20:07

RicardoOpa schreef:

ehmm, je bloed hoef je niet rood te maken dat is al rood Tong uitsteken

Ik kan mezef niet laten blozen dus ik denk dat het niet kan hoor