voel me een kneusje wat gezondheid betreft..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

timilon

voel me een kneusje wat gezondheid betreft..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-07 17:54

pfff,ik ben slecht afgewerkt door mn ouders toen ze me maakten denk ik Clown

ik blijf naar de dokter rennen,uit meerder onderzoeken is al gebleken dat ik t volgende heb:astma,allergie voor katten- en hondenharen,extreme bloedarmoede,hard op weg naar chronische vermoeidheid.

en nu is het nog niet klaar: ik heb regelmatig adembenemende buikpijn(onderin links,steken die naar mn rug trekken),pijn onder mn ribben(12-vingerige darm),verstopping en dan weer dagen dat ik 4x naar de wc moet rennen omdat mn ontlasting erg dun is,bloed bij mn ontlasting...
en daar moet ik dus weer mee naar de dokter,ben bang dat ik een darmonderzoek krijg.ik heb al een maagendoscopie gehad maar daar kwam weinig uit.er is veel stress in mn privesituatie,maar daar hoef ik toch niet al deze klachten van te hebben?het is nog nooit rustig geweest prive,ben wel het een en ander gewend.ik word er langzamerhand echt moe van.zijn er mensen die het herkennen/hetzelfde hebben?wat is er aan gedaan?

noby

Re: voel me een kneusje wat gezondheid betreft..

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-07 12:37

de pijn in je buik kan inderdaad wijzen op een darmprobleem samen met de onregelmatige stoelgang die dun is en waar soms bloed bij zit kan wijzen op crohn.een darm onderzoek zou dan niet zo'n slecht idee zijn.ja dan moet je 4 liter vies spul opdrinken maar daar moet je je even over heen zetten van het onderzoek zelf merk je niets je word onder een roesje gebracht

timilon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-07 19:03

oke bedankt voor de info(over darmonderzoek) want ik dacht dus echt dat ik gewoon vol bij kennis zou zijn.en dat vieze spul...tja dat moet dan maar.ik ga deze week naar de dokter,ben benieuwd wat er nu weer allemaal uit komt:S

ik heb even op google gezocht..maar ook bloedarmoede is een van de verschijnselen(en zodra ik stop met ijzertabletten verhoogt mn bloedarmoede).hopen dat het geen crohn is,want heb een aantal crohn-patienten meegemaakt en die hadden het niet prettig.(maar dat verschilt natuurlijk per persoon,en hoe ernstig de ontstekingen zijn)

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-07 11:28

Ik zelf ben ook een krakende wagen maar kom bij een acupuncturiste en dat werkt erg goed.

maartje_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-07 11:30

Jeetje meid dat is niet niets allemaal
Ik heb er zelf weinig ervaring mee
Maar toch een dikke knuff voor jou en sterkte ermee!

timilon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-07 14:35

ach,het zal wel erfelijk zijn...mn moeder zit ook regelmatig in de lappenmand(nu heeft ze weer een verkalking in haar schouder).maar blij word ik er niet van.ik blijf naar de dokter rennen zeg,bah.wil gewoon een vrolijke jonge meid zijn die als t nodig is een heel weekend zonder slapen kan.maar nee hoor,heb het lichaam van een bejaarde ofzo :s Haha! ik word er ook echt een beetje sjagerijnig/depri van.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-07 16:45

Sterkte zeg! Ik ben zelf ook zo'n misproduktje met 1001 kwaaltjes en ziekten en het is heel vervelend Ja

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-07 19:47

Ook ik ben een misproductje, ik heb bloedarmoede (al vanaf kleins af aan wisselend) altijd krampen, migraine, spastische darm gehad, lichte bronchitus (bij loskomende stofdeeltjes van stro etc) , fulltime- nieser, en allergisch voor uien, alsnog heb ik iets zo van weetje, er zijn ergere dingen in de wereld..

edit: dan ben ik nog mn verschrikkelijke enkels vergeten Clown

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-07 15:51

Ik ben ook een rasecht kneusje als het op gezondheid aankomt Clown
Ben ik eindelijk weer hersteld van brochitis na 3 week (en 17 dagen 2 verschillende kuren), ben ik weer snot verkouden en weeeeer aan het hoesten Clown
Ik heb over het algemeen altijd wel ergens last van: is het de astma niet, dan de allergieen of mijn knieen.

Ik wens jou iig veel beterschap en sterkte met de onderzoeken!

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-07 15:54

Welkom bij de club, ik ben mijn leven lang al aan het tobben.

Zesiram

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-07 15:55

Hier nog iemand!
Tja, je kan er niks aan doen, dus ik zou me er niet rot over voelen hoor! Ik heb het maar geaccepteerd dat ik altijd een kneusje zal blijven, ik zit nu weer ziek thuis.

_Charlotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-07 19:13

Hier nog iemand Clown
Heb altijd wat. Zit nu met pfeiffer, PDS en verder allemaal van die kleine dingetjes Clown

timilon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-07 14:07

ja,ik kan er idd niets aan doen maar het is wel heel vervelend ivm school en werk.ik begin altijd overal enthousiast aan om dan na een paar weken "in te storten",dan overloop ik mezelf en zit ik weer ziek/moe thuis.morgenochtend moet ik naar de dokter voor een verwijzing naar het ziekenhuis wss.
@xdramaqueen: ja zeker zijn er ergere dingen op de wereld,maar als je hard moet werken om jezelf en je paard(en de rest) te onderhouden,je school af te maken er je kunt het niet door je lichamelijke problemen dan word je afentoe best depri.en als er dan nog meer dingen bij komen als stress(auto total loss gereden,paard dood,gevaarlijke ex,ex-schoonpa van mn ma die ons naar het leven staat etc...) dan heb je afentoe echt zoiets van: houd het dan nooit op?