Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarvanTom schreef:Bevalt het droogzwemmen op je band een beetje, Mirriejj?
Wat een ellende he, besef je gelijk dat je alles van je lijf nodig hebt, behalve als het gebroken/gekneusd is.
Jaaaaren geleden heb ik een stukje van mijn stuitje afgebroken. Is hetzelfde idee en idd de zwemband was een uitkomst! Let er wel op dat je een handdoek eroverheen gooit voor comfort en dat ie goed vol zit!![]()
Ik had toen een Sesamstraat-band. Wat voor 1 heb jij ?
Heel veel sterkte gewenst en probeer regelmatig te blijven lopen, anders gaat echt alles zeer doen!
MarvanTom schreef:Paracetamol kan je denk ik best innemen, iig beter dan morfinetroep of spierverslappers, want dan weet je van voren niet meer dat achteren ook meedoet. Of mee zou moeten doen.
@Esmeralda: dat herken ik ook, dat niet lang kunnen fietsen! 10 minuutjes gaat wel, maar veel langer niet.
Dat stukje afgebroken stuitje (zie het als een botsplinter) is toen bij mij verwijderd en ik dacht dat ik er vanaf was, maar tóch geeft dat nog regelmatig problemen.
Ik had ook niet zo eigenwijs moeten zijn om te snel weer van alles te gaan doen, maar ja: te laat nu!
Dus mirriejj: rustig aan! Lekker blijven zitten op je bandje van het Groene Kruis.
* ben toch enorm benieuwd naar de kleur*
MarvanTom schreef:Ieuw, wat eng!![]()
Dat wist ik helemaal niet! De chirurg zei toen alleen maar dat het eruit moest en niet met een hoe/wat/waarom-verhaal.
Gedeeltelijk blind ben ik wel ja, heb een stevige sterkte bril op mijn giecheltje staan, maar dat komt vast door ouderdom!![]()
Mijn stuitverhaal is al bijna 20 jaar geleden, maar lang fietsen geeft problemen, dus voor mij geen tour de France (gelukkig!)
Het blijft 'gevoelig' zeg maar, maar alleen als ik niet alleen op mijn zitbeenknobbels kan zitten (te zachte stoel bv).
En mirriejj: zit je rode band van het Groene Kruis nog lekker?
Heb je er trouwens een goede stoel bij kunnen vinden, want dat scheelt ook een boel.