De laatste tijd ( laat zeggen laatste 3-4 maanden) heb ik al 2 keer een blaasontsteking gehad en er zo lang mee door gelopen totdat er zeg maar bloed bij kwam. Toen pas naar de dokter, antibiotica en daarna was het weg.. Maar het komt iedere keer binnen mun van tijd weer terug.. Maar het rare is dat het nu telkens zo is dat ik het bijvoorbeeld op maandag heb ( dat ik elke 5 minuten naar de wc moet, het niet in kan houden en er vervolgens 1 druppel komt en heel branderig gevoel) maar dinsdag heb ik nergens last van en woensdag weer wel..
Ik ben nu net klaar met mijn antibiotica kuur ( 3e in 4 maanden) en heb het nu alweer.. Ik heb geen trek in weer een kuur, aangezien het niet echt vitamine zijn..
Ik weet dat je cranberry sap moet drinken, alleen merk ik daarvan geen effect, ook een paar vitamine C pillen teveel in slikken zodat je die uitplast heeft geen effect.
Ik draag altijd warme kleding en heb altijd truitjes in mijn broek, dus een bedekte onderrug.
Ook plas ik na de sex, want daar kan je het ook van krijgen

Dus hoe kan dit en wat moet ik eraan doen? Ik hoop dat iemand tips heeft want dit is echt niet leuk, het doet pijn en daarnaast kan ik mijn werk niet goed doen als ik om de seconde naar de wc moet..
Ik hoop dat iemand een goede tip heeft

Agnes