Ik heb nu al sinds anderhalf jaar regelmatig heel erge buikpijn na het plassen. Ik heb al het gehele rijtje van dokters doorlopen, internist,Gyneacoloog, uroloog maar ze kunnen geen oorzaak vinden. Ondertussen ben ik in behandeling bij een kinesist maar ook dit blijkt niet aan te slaan. Ondertussen heb ik goeie en mindergoeien dagen, vandaag mijn bed niet uit geweest omdat ik het niet red van de pijn en niemand die iets kan vinden.
Ondertussen stuit je op onbegrip van de omgeving. oh je bent ziek, maar ze vinden niks, kan wel niet erg zijn. Je kunt geen vrijaf krijgen van de huisarts want die mens weet niet eens wat je hebt. Dus elke morgen moed bijeenpakken en gaan werken. Ondertussen heb ik dagen als vandaag waarop ik het echt niet meer zie zitten. Zijn er nog mensen in mijn situatie? Bij een aanval is een dafalgan absoluut niet voldoende. Ik zou gewoon uit het raam springen van de pijn.
Nog mensen die met pijn moeten leven? Zoek lotgenoten, ik lijk de enige wel die geen leven heeft van de pijn.