Ik heb al 4 dagen last dat mijn rechteroog aan de onderkant trilt. Ik dacht dat het vanzelf wel weer over zou gaan maar het is nu al 4 dagen zo, wie weet wat dit kan betekenen?
Ik heb het een paar maanden terug ook gehad. Bij mij deed het alleen trillen als ik een bepaalde kant op keek.. Heeft een aantal dagen geduurd, maar is uiteindelijk weer weg gegaan.. vanzelf..
4 dagen achter elkaar? ik heb er ook wel eens last van maar dan zeker niet zolang... wat raar als je het niet vertrouwd toch maar even richting de HA?!
4 dagen achter elkaar? ik heb er ook wel eens last van maar dan zeker niet zolang... wat raar als je het niet vertrouwd toch maar even richting de HA?!
daar kom ik net van weg
Slaaptekort en een tik kan het niet zijn, en stress lijkt mij eigenlijk ook niet, ben helemaal niet snel gestresst. Zeker niet op stage.
Ik herken het maar ik ben dan ook een verhaal apart. Ik heb dat dus de hele dag door overal in mijn lichaam. Ook zelfs aanvallen in mijn arm die toen helemaal op hol sloeg voor een paar uur. Gelukkig is dat nog maar 2 keer voorgekomen. Ik heb al heel wat ziekenhuizen en onderzoeken gehad maar wat eruit gekomen is dat het ( ik onhoud die naam maar niet) dus iets" is en dat het niet gevaarlijk is, maar wel heel vervelend en dat ik er maar mee moet leren leven.
Momenteel heb ik al 2 weken(!) een trillende spiergroep in mijn been. Ik heb regelmatig spiertrekkingen die dagen duren, daarna heb ik er zelfs spierpijn van.
Iedereen heeft wel eens zo'n trillend spiertje, vooral bij het oog, bij mij is het dus doorgeslagen om wat voor reden dan ook.
Maar het is dus alleen vervelend en niet gevaarlijk.
Ik weet dus hoe je je voelt, maar het gaat vast snel weer over.