Moest een trein halen, lag iets wat er niet hoorde op de trap, en ging door mijn enkel. (daarna kwam ik er ook nog eens achter dat de trein op een ander station stond

Ik dacht in eerste instantie dat ik hem gebroken had door het hele harde *kraakkratsjchkraaak* geluid en stond ook even halfjankend te hinkelen op 1 been.
Na 2 uur was de pijn weg dus dacht dat het toch wel meeviel, alleen, enkeltjelief was 2x dikker dan normaal.
Nu z'n 5 weken later, is enkeltjelief nog steeds de helft dikker dan normaal.
Het doet het als ik mijn voet recht hou bijna tot geen pijn, alleen zodra ik hem scheef ga bewegen (beetje rekken) dan schiet de pijn er echt in.
2 weken geleden dacht ik nog, gaat wel weg, maar heb het idee dat het juist erger word, het word namelijk elke dag een beetje dikker en het pijntje is zeg maar meer aanwezig dan 2 weken terug, en elke dag heb ik het idee dat de pijn wat duidelijker word.
Is het nodig om naar de HA te gaan (het doet nou ook weer niet zoveel pijn dat ik er mee gehinderd word, kan bijv ook rennen en springen).
Edit: reden dat ik het hier vraag is, is dit nuttig genoeg om een uur bij de Huisarts in de wachtkamer voor me uit te gaan kijken? (heb namelijk als het niks is wel iets beters te doen