Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
x_Marr schreef:Ga mee met Moirsa
Er was eens iemand van 17 ofzo, die kwma bij mijn moeder (doktersassistente) omdat ze ook een abortus wou laten plegen.
Waarom? Omdat ze alleen maar wou kijken of ze vruchtbaar was of niet!
Citaat:ik zie het altijd maar zo, je maakt het kindje, en dan moet je er voor zorgen ook....
Moirsa schreef:x_Marr schreef:Ga mee met Moirsa
Er was eens iemand van 17 ofzo, die kwma bij mijn moeder (doktersassistente) omdat ze ook een abortus wou laten plegen.
Waarom? Omdat ze alleen maar wou kijken of ze vruchtbaar was of niet!
nee, dat niet
Daar walg ik echt van, bah!
Wuis schreef:Ik zie er het probleem niet van in. De wereld is al overbevolkt.
LF_xx_D schreef:Moirsa schreef:nee, dat niet
Daar walg ik echt van, bah!
Idd! Ik ben erg eigenlijk heel erg tegen want infeite is het wel een soort van moord. Maarja, ik kan wel zeggen dat als je jong bent en je word verkracht ofzo, van: 'Ja de baby kun je voor adoptie afstaan', maar of ik dat zelf zou doen, het is toch heel wat..
frankiej schreef:Wuis schreef:Ik zie er het probleem niet van in. De wereld is al overbevolkt.
hm, verbeter de wereld, begin bij jezelf zou ik zeggen.
Ook vraag ik me af waarom de ts dit wil weten, tis nogal een beladen onderwerp.
Moirsa schreef:LF_xx_D schreef:
Idd! Ik ben erg eigenlijk heel erg tegen want infeite is het wel een soort van moord. Maarja, ik kan wel zeggen dat als je jong bent en je word verkracht ofzo, van: 'Ja de baby kun je voor adoptie afstaan', maar of ik dat zelf zou doen, het is toch heel wat..
als je jong bent (onder de 18) en verkracht word toch echt abortus doen hoor
anders zou ik de baby voor adoptie afstaan idd, en je kind blijft leven met een "gezond en gelukkig" leven en je maakt mensen ziels gelukkig...
Wuis schreef:Ik zie er het probleem niet van in. De wereld is al overbevolkt.
(Tevens zijn hier al 100 andere topics over).