Ik heb bijna altijd een hongerig gevoel en dat begin ik zo langzamerhand wel een beetje zat te worden. Ik kan echt extreem veel eten, waardoor het soms lijkt alsof ik wel 3 magen heb ofzo.
Als ik gegeten heb, heb ik bijna nooit het idee dat ik voldoende gegeten heb. Ik blijf honger houden en moet dan de hele tijd aan eten denken. Uiteraard pak ik dan niet meteen nog iets te eten, maar het is wel moeilijk voor me om me in te houden. Ik kan je garanderen dat mijn vriend echt veel eet en ik eet zelfs nog meer dan hem.
Als ik dan bij hem thuis eet en zijn ouders vragen aan me of ik genoeg gegeten heb, zeg ik altijd maar ja, omdat ik me anders zo'n vreetzak voel. Zij eten thuis namelijk nogal kleine porties. Het is voor mij heel irritant om altijd zo'n hongerig gevoel te hebben. Ik ben ook niet dik ofzo, gewoon 'normaal'. Maar als ik altijd zou eten wanneer ik honger heb, dan woog ik nu al 300 kilo.
Wie heeft dit ook of heeft tips om hiermee om te gaan?

. 's Avonds Eet ik mijn bord wel leeg, maar ik eet nooit veel in 1 keer. en meestal heb ik gelijk na het afruimen weer trek

Op school eet ik altijd 4 bruine boterhammen en soms wil ik er nog wel eens een kaasbroodje bijkopen
Ik hou wel van die 'gezonde' koekjes zeg maar, zoals Evergreen, Sultana en Time Out Granenbiscuits enzo.