Misselijkheid, overgeven..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Buddha

Misselijkheid, overgeven..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-07 12:25

Hoi, Ik heb al maanden lang last van misselijkheid, buikpijn etc.
Ik ga elke dag rond half 9, 9 uur naar bed (ben 16..) omdat ik dan gewoon moe ben, of het anders de volgende dag niet red.
Ik heb het wel erg druk, eigen paard, veel werken en school, maar vond het toch gek.
Dus naar de dokter.. eerste vraag was kun je zwanger zijn? Nee.
Nu slik ik wel de pil, al 2 jaar dus dat zou ook raar zijn als het daar opeens aan zou liggen.
Nu dacht de dokter dat het misschien lag aan een te lage suikerspiegel.
Elke keer als ik uitslaap (gebeurd niet zovaak helaas) wordt ik misselijk wakker en kan ik vervolgens niks (!) eten. Zondag had ik het ook.. ik wou gewoon een appel eten, maar ik moest meteen weer overgeven. Dat komt omdat ik dan uit mijn ritme ben denk ik.
Maar de misselijkheid, die blijft! Heb net 4 (!!) buisjes bloed af moeten laten nemen (AUW) en nu maar afwachten. Ik geloof dat ze me testen op: nieren, suiker, zwangerschap (moest voor de zekerheid van de dokter) en pfijffer en nog een aantal dingen.. ben benieuwd..
Zijn er toevallig bokkers met ook zulke ervaringen?
(en is het normaal dat mijn arm (nu anderhalf uur geleden laten prikken) helemaal stijf aavoelt en zeer doet?)
groetjes Caroline

Kiwipitje

Re: Misselijkheid, overgeven..

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-07 12:27

Mij hebben ze wel ooit op vanalles geprikt in verband met vermoeidheid terwijl ik niks bijzonders deed. Heb toen ook veel bloed moeten afgeven.

Tatjanaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-07 15:58

God ik ben de afgelopen 2 jaar ook op van alles getest, denk dat ik zo'n 2/3 keer per jaar geprik werd. Elke keer niks eruit.. Alleen de laatste keer, in juni, toen kwam er wat uit. Pfeiffer, maar dat was toen ook overduidelijk, dus geen nieuw nieuws.

Ik ben oa getest op; suikerwaarden, Pfeiffer, bloedarmoede, B12, nierfunctie's, leverfunctie, schildklier, stofwisseling, miltfuntie, suikerziekte, algemene bloedwaarden en status (oid) en vast wel wat meer Clown
Oja en er is nog meerdere malen urine ingeleverd en ook een keer speelsel (geen idee waarvoor).

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-07 16:00

Dat je arm stijf aanvoelt kan wel jah. Ik heb dat ook eens gehad, toen hadden ze ook net verkeerd geprikt..schrik niet als het ook ineens blauw uitslaat. Dat had ik tenminste, t werd gewoon een beurse plek!

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-07 16:02

Ik heb ook een tijd gehad dat ik ontzettend moe was.
Ze hebben toen 6 buisjes geprikt Gaaaap (ben zoooooo bang van bloedprikken) en hebben uiteindelijk niks gevonden bij mij.
moest van de dokter gewoon rustiger aan doen.