Raar probleem met in slaap komen..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Imago01

Raar probleem met in slaap komen..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-07 08:36

Ik heb een beetje een apart probleem met in slaap vallen. Als ik op mijn eigen normale kussen van een paar maanden oud lig dan heb ik last van moeilijk in slaap kunnen komen, begint het in mijn hoofd ontzettend te suizen (alsof je tegen flauwvallen aan zit) en komt er een hoofdpijn op zetten. Dit heb ik met alle kussens.
Als ik dan een kussen erbij pak, waardoor ik dus vrij hoog lig met mijn hoofd (niet goed voor je nek dus) dan is er niets aan de hand, geen suizen, geen bonken in mijn hoofd en bovendien ben ik dan binnen een kwartiertje in dromenland.

Eerlijk gezegd vind ik dit wel een beetje een rare afwijking en vraag me dus ook echt af waar dit mee te maken zou kunnen hebben. Iemand énig idee? (Anders ga ik nl. toch maar eens de huisarts bellen hierover)…

SorayaDL

Re: Raar probleem met in slaap komen..

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-07 10:11

Ben je misschien een x hard gevallen of ergens tegenaan gestoten met je hoofd?
Ik had namelijk precies hetzelfde toen ik een zware hersenschudding had. Zou er toch voor de zekerheid even mee naar de huisarts gaan. Beter het zekere voor het onzekere.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-07 10:14

Dat suizen kan idd wel door een hersenschudding komen ja, ik zou ook maar even langs de HA gaan.

_Deco_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-07 10:18

Even langs de HA inderdaad. Heb je ook last van je nek?

Imago01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-07 10:37

Nee, geen last van mijn nek en de laatste tijd ook, voor zover ik me kan herinneren, niet hard mijn hoofd gestoten o.i.d.

Wat ik wél weet is dat ik van het suizen heel erg spanning in mijn kaken opbouw, zo hard alsof je heel hard je kiezen op elkaar zet. Alleen lukt mij dit dus zelfs zónder mijn kiezen op elkaar te zetten.

Heb verder ook geen last van duizeligheid of dat soort dingen, het is puur en alleen met liggen c.q. in slaap willen komen.

Stress is het ook niet...

Lijkt wel echt alleen voor te komen als ik met mijn hoofd onder een bepaalde graad/hoek kom te liggen, want zodra ik dus heel hoog lig met mijn hoofd is er niets aan de hand (zit er wel tegenaan) en lig ik binnen de kortste keren te slapen (heb afgelopen twee nachten dan ook heerlijk en lang geslapen).

Vind het wel een beetje een raar probleem ook, lijkt wel of er iets ín mijn hoofd niet goed zit ofzo...morgen toch maar even de huisarts bellen voor een afspraak...

_Deco_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-07 11:16

Klinkt alsof er iets in je nek niet helemaal lekker zit, waardoor de doorbloeding niet optimaal is. Lig je het liefst op je rug?
Succes bij de HA, laat je weten wat hij er van zegt?

Imago01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-07 11:19

Ik val meestal op mijn zij in slaap, lig doorgaans niet op mijn rug. Maar ik heb dat suizen op alle kanten: op rug en beide zijden...
Ik lig meestal met één been wat opgetrokken (in de zij van vriendlief Haha! )