Daphnezz schreef:In het filmpje praten ze voornamelijk over drugs verslaving, maar medicijnen zijn in principe ook drugs. De vrouw in het filmpje die de behandelingen doet is mijn moeder, dus als je meer info wilt kan je me pben.
Medicijnen zijn idd net zo verslavend als drugs of drank........ Helaas heb ik het zelf ondervonden. Na jaren van hoofdpijnen en migraines ben ik vorig jaar onderzocht door een neuroloog van een hoofdpijnkliniek. Daar werden mij de schokkende feiten even verteld, ik was verslaafd aan diazepam, diclofenac, nitrazepam, paracetamol, naproxen en ibuprofen en daardoor hoeld ik mijn hoofdpijn in stand en werd het steeds erger.
Ik heb letterlijk 3 weken afgekickt van alle medicijnen, alsof ik aan het afkicken was van drugs. Inmiddels ben ik helemaal van alle medicijnen af, zelfs na mijn hernia operatie van 2 weken geleden heb ik vrijwel geen paracetamolletje aangeraakt.......
Lonneke, ik hoop dat je eerdaags kan gaan minderen met je medicijnen en dat er snel verbetering voor je in zit. In ieder geval is het wel heel fijn voor je dat je weer naar huis mag!