ik verlies de laatste tijd echt extreem veel haar. bovenop mijn hoofd zitten ook allemaal kortere haren. ik had altijd heel dik haar, maar daar is niets meer van over. als ik smorgens heel zacht mijn haar kam komt er al heel veel uit. weet iemand wat ik eraan kan doen? bedankt.
Hmm, Ik heb dit ook een tijdje gehad 2 jaar geleden.
Gelukkig is het bij mij over gegaan. Ik heb altijd al een enorm dik bos haar gehad, en dat wil ik ook graag zo houden! Wat je er aan kan doen... Hmm, Ik heb er volgens mij niets aan gedaan.. Gewoon voorzichtig mee omgaan, en er niet nog meer haren uithalen!... Succes!
Ik had er ook extreem veel last van, was van de zomer. Ik heb vitamine B forte gekocht bij kruidvat, en ik moet zeggen dat het heel goed helpt! Het is een stuk minder geworden iig.
pascale: van de ts weet ik het niet, maar in mijn geval was het écht veel! Elke dag lag mijn kussen vol, als ik mijn haar had gewassen lag de hele vloer van de badkamer onder de haren en mijn truien waren gewoon bedekt met haar aan de achterkant. Het valt nu nog wel uit maar volgens mij is het nu de 'normale' hoeveelheid
Ik heb al mijn hele leven haar uitval. Sinds een jaar héél erg. Een half jaar geleden had ik nog het dubbele van wat ik nu heb. Ik ben er vandaag mee naar de HA gegaan, en die verwees me door naar de dermatoloog. Misschien een idee?
Ik heb ook veel last van haaruitval, ik heb ooit gehoord van een kapper dat je 100 haren op een dag mag verliezen, en met verandering van weer hebben de meeste mensen ook last van haaruitval, en inderdaad stress en spanningen kan ook een oorzaak zijn, maar het is niet fijn als je zoveel haren verliest en je voelt je haren minder dik worden, das egt niet prettig.
Ik heb het een tijdje gehad toen ik van anticonceptiepil was veranderd Als je hormonen een beetje in de war zijn kan het dus ook. Bijvoorbeeld vrouwen die net bevallen zijn, hebben vaak ook erg veel last van haaruitval (terwijl tijdens de zwangerschap vaan de conditie van het haar beter is)
Verder ook stress en gebrek aan vitamine B kan een oorzaak zijn, maar ook als je bijvoorbeeld voor een operatie onder narcose geweest bent.
ja onder narcose ook? heel veel haar verlies?? ik moet binnenkort onder narcose. en ik verlies nu al veel haar, Ik hoop niet zo heel veel haarverlies:S
ja onder narcose ook? heel veel haar verlies?? ik moet binnenkort onder narcose. en ik verlies nu al veel haar, Ik hoop niet zo heel veel haarverlies:S
Ja, maar het hoeft niet hoor! Ik had het ook een tijdje en toen vroeg de kapper of ik onder narcose was geweest. Dat was toen ook zo (redelijk zware operatie) maar de keer daarvoor dat ik onder narcose was geweest had ik nergens last van. Daarom denk ik dat het aan de hormoonstoring lag door het gekloot met de pil
Stress kan idd een hele goede oorzaak zijn.. ik kreeg en krijg het ook altijd met toetsweken enzo. Die shampoo die Storm76 aanbeveeldt, daar kan ik wel in mee gaan!!
Is gewoon tijd van het jaar! en elke vier jaar heb je een nieuwe kop met haar! je mag tussen de 100 a 200 haren per dag verliezen en is het bij jou zo als je één pluk pakt dat er 500 haren uitvalt? je word niet zomaar kaal!!
Ik heb hier een fobie van gehad en moest er met een speciale kapper over praten na twee behandelingen was ik er vanaf heb er meer dan 2 jaar meegelopen!
Had ik ook, meestal is het na een medicijn of operatie een paar maanden erna dan, ik heb vitamine kuur voor haar en nagels genomen en het was gedaan, bij mij waren het gewoon plukken
haaruitval, wat een bekend probleem, ik kamp er al mn hele bewuste leven mee, en niks helpt, maar gelukkig ben ik nog lang niet kaal. het enige wat bij mij een beetje verlichting geeft is een goes haarmasker wat het uitdrogen verhelpt en voorkomt..misschien een idee?