iemand een idee welk merk? kan ik dat zelf doen, heb ik hulp nodig?
bij de kapper laten doen?!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
switchx schreef:Je kunt ook gewoon een kleurspoeling kopen en die er door iemand in laten doenIs niet moeilijk. Ik verf het haar van mijn moeder altijd met permanente verf. Je moet gewoon zorgen dat elk haartje nat is van de spoeling
Welke het beste is? geen idee mijn moeder koopt altijd maar wat
-edit-
Las net dat je lichtblond haar hebt? dan kan je het idd beter bij de kapper laten doen
Lenneke_ schreef:Groen krijg je toch alleen als je haar geblondeerd is? Toch niet als je van jezelf blond haar hebt?
Ik heb m'n haar al verschillende keren geblondeerd en ook wel eens daarna weer donker gemaakt. Heeft nooit problemen gegeven
winstonboy schreef:hoe zit dan dan voor bruin haar wil mijn haar (donder bruin) eigenlijk wel een keertje donker blond doen met zo'n spoeling dat het weer steeds in mijn geval donderder word of het ik nu ook met dat donkerder worden in mijn geval ook fout
pascale schreef:winstonboy schreef:hoe zit dan dan voor bruin haar wil mijn haar (donder bruin) eigenlijk wel een keertje donker blond doen met zo'n spoeling dat het weer steeds in mijn geval donderder word of het ik nu ook met dat donkerder worden in mijn geval ook fout
hoi hoi dat kan niet met een spoeling met spoeling kun je allen ton-sur- ton zelfde kleurhoogte of donkerder!
heb je natuurhaar?of al eerder geverfd haar?
bij natuurhaar kan het wel met verf in jou geval.
groetjes
git schreef:Omdat je licht haar hebt, is de kans groot dat ook een spoeling die voor kortere tijd bedoeld is, harder pakt als bij een donkerdere haarkleur.
Dan blijf je misschien zitten met een rose of oranje gloed in je haren, of groen, of nog erger.
Als ik jouw was zou ik echt met een kapper overleggen.
succes
pascale schreef:Lenneke_ schreef:Groen krijg je toch alleen als je haar geblondeerd is? Toch niet als je van jezelf blond haar hebt?
Ik heb m'n haar al verschillende keren geblondeerd en ook wel eens daarna weer donker gemaakt. Heeft nooit problemen gegeven
nee hoor ook geverd blond haar kan groen worden,bij verf die lichter kan verven let op dit kan allen op natuur haar!word 12%waterstofperoxide gebruikt!
dit trekt samen met de verf het pigment uit het haar gevolg het haar word licht!
wil je het haar weer donker kleuren moet je eerst koper/rood pigment toevoegen voor de andere kleur!
doe je dit niet krijg je mat/groenig haar heel lelijk!
allen blondering kan geverfd haar licht maken of als je bij natuurhaar meer dan 4 tinten lichter wil.meer kan verf namelijk niet.
je kunt met blond haar hele vervelende taferelen krijgen als je daar thuis mee aan de gang gaat.
Lenneke_ schreef:Groen krijg je toch alleen als je haar geblondeerd is? Toch niet als je van jezelf blond haar hebt?
switchx schreef:wil je donker dan moet je idd via een koper/rood tint.