spoeling? blond?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Moirsa

spoeling? blond?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-07 17:10

ik heb van mezelf licht blond haar, en wil het graag een ander kleurtje voor tijdelijk Haha!
iemand een idee welk merk? kan ik dat zelf doen, heb ik hulp nodig?
bij de kapper laten doen?!

pascale

Re: spoeling? blond?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 17:19

kun je het beste bij de kapper laten doen.
succes!

__Esther__

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 17:22

Je kunt ook gewoon een kleurspoeling kopen en die er door iemand in laten doen Knipoog Is niet moeilijk. Ik verf het haar van mijn moeder altijd met permanente verf. Je moet gewoon zorgen dat elk haartje nat is van de spoeling Knipoog

Welke het beste is? geen idee mijn moeder koopt altijd maar wat Nagelbijten / Gniffelen

-edit-
Las net dat je lichtblond haar hebt? dan kan je het idd beter bij de kapper laten doen

Moirsa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-07 17:29

switchx schreef:
Je kunt ook gewoon een kleurspoeling kopen en die er door iemand in laten doen Knipoog Is niet moeilijk. Ik verf het haar van mijn moeder altijd met permanente verf. Je moet gewoon zorgen dat elk haartje nat is van de spoeling Knipoog

Welke het beste is? geen idee mijn moeder koopt altijd maar wat Nagelbijten / Gniffelen

-edit-
Las net dat je lichtblond haar hebt? dan kan je het idd beter bij de kapper laten doen

waarom Lachen !?

senriejetto

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 17:30

omdat de kans anders groot is dat je groen haar krijgt Knipoog

Doqo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 17:34

Wat ik zelf doe is gewoon haarverf, bij de drogist halen. Dan het door een volwassene, of je vriendin laten verfen. Gewoon op droog haar, 20 min. laten intrekken en daarna goed uitspoelen;)

Maar je kan het natuurlijk ook gewoon bij de kapper doen, is wel eventjes wat duurder maar het komt uit op een mooi resultaat.
Succes ermee Lachen

git

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 17:37

Omdat je licht haar hebt, is de kans groot dat ook een spoeling die voor kortere tijd bedoeld is, harder pakt als bij een donkerdere haarkleur.
Dan blijf je misschien zitten met een rose of oranje gloed in je haren, of groen, of nog erger.
Als ik jouw was zou ik echt met een kapper overleggen.
succes

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 18:16

Groen krijg je toch alleen als je haar geblondeerd is? Toch niet als je van jezelf blond haar hebt?

Ik heb m'n haar al verschillende keren geblondeerd en ook wel eens daarna weer donker gemaakt. Heeft nooit problemen gegeven

pascale

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 18:20

Lenneke_ schreef:
Groen krijg je toch alleen als je haar geblondeerd is? Toch niet als je van jezelf blond haar hebt?

Ik heb m'n haar al verschillende keren geblondeerd en ook wel eens daarna weer donker gemaakt. Heeft nooit problemen gegeven

nee hoor ook geverd blond haar kan groen worden,bij verf die lichter kan verven let op dit kan allen op natuur haar!word 12%waterstofperoxide gebruikt!
dit trekt samen met de verf het pigment uit het haar gevolg het haar word licht!
wil je het haar weer donker kleuren moet je eerst koper/rood pigment toevoegen voor de andere kleur!
doe je dit niet krijg je mat/groenig haar heel lelijk!
allen blondering kan geverfd haar licht maken of als je bij natuurhaar meer dan 4 tinten lichter wil.meer kan verf namelijk niet.
je kunt met blond haar hele vervelende taferelen krijgen als je daar thuis mee aan de gang gaat.

winstonboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 18:32

hoe zit dan dan voor bruin haar wil mijn haar (donder bruin) eigenlijk wel een keertje donker blond doen met zo'n spoeling dat het weer steeds in mijn geval donderder word of het ik nu ook met dat donkerder worden in mijn geval ook fout Sigaar

pascale

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 18:59

winstonboy schreef:
hoe zit dan dan voor bruin haar wil mijn haar (donder bruin) eigenlijk wel een keertje donker blond doen met zo'n spoeling dat het weer steeds in mijn geval donderder word of het ik nu ook met dat donkerder worden in mijn geval ook fout Sigaar

hoi hoi dat kan niet met een spoeling met spoeling kun je allen ton-sur- ton zelfde kleurhoogte of donkerder!
heb je natuurhaar?of al eerder geverfd haar?
bij natuurhaar kan het wel met verf in jou geval.
groetjes

winstonboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 19:11

pascale schreef:
winstonboy schreef:

hoi hoi dat kan niet met een spoeling met spoeling kun je allen ton-sur- ton zelfde kleurhoogte of donkerder!
heb je natuurhaar?of al eerder geverfd haar?
bij natuurhaar kan het wel met verf in jou geval.
groetjes

ja donker bruin is mijn eigen kleur ik wil niet verven want dan krijg je uitgroei en dat vind ik niet zo mooi omdat dan de overgang redelijk groot zal zijn en dat gaat best lang duren dat het eruit is bij mij heb redelijk lang haar. dan denk ik dat ik maar weer wat highlights wil Vork

Moirsa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-07 19:13

git schreef:
Omdat je licht haar hebt, is de kans groot dat ook een spoeling die voor kortere tijd bedoeld is, harder pakt als bij een donkerdere haarkleur.
Dan blijf je misschien zitten met een rose of oranje gloed in je haren, of groen, of nog erger.
Als ik jouw was zou ik echt met een kapper overleggen.
succes

oke dankje (dat heb ik al eens gehad maar dacht dat het aan het merk lag) Clown

Moirsa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-07 19:14

pascale schreef:
Lenneke_ schreef:

nee hoor ook geverd blond haar kan groen worden,bij verf die lichter kan verven let op dit kan allen op natuur haar!word 12%waterstofperoxide gebruikt!
dit trekt samen met de verf het pigment uit het haar gevolg het haar word licht!
wil je het haar weer donker kleuren moet je eerst koper/rood pigment toevoegen voor de andere kleur!
allen blondering kan geverfd haar licht maken of als je bij natuurhaar meer dan 4 tinten lichter wil.meer kan verf namelijk niet.
je kunt met blond haar hele vervelende taferelen krijgen als je daar thuis mee aan de gang gaat.

dus kastanje bruin kan wel?

pascale

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 21:05

Lenneke_ schreef:

je kunt met blond haar hele vervelende taferelen krijgen als je daar thuis mee aan de gang gaat.[/quote]
dus kastanje bruin kan wel?[/quote]

hoe bedoel je dat precies?
omdat daar warme kleuren in zitten of..?

__Esther__

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 21:10

wil je donker dan moet je idd via een koper/rood tint.

Moirsa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-07 21:08

switchx schreef:
wil je donker dan moet je idd via een koper/rood tint.

ik wil ook een koper tint Lachen