Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
superpluisje schreef:Ik heb het vroeger ook veel gedaan maar ik werd wel heel bleek in mijn gezicht.
bromfiets schreef:Ik heb het al veel te vaak gedaan
Nooit ergens last van gehad. Maar als jouw eigen kleur heel donker is, kan het zijn dat je zwart met een rode gloed krijgt. Dat is alleen met de koolzwarte verf, dus niet met de blauwzwarte verf.
Eén tip: Smeer vaseline op je voorhoofd, oren en de rest van je haarlijn, dan krijg je geen vlekken op je huid.
bromfiets schreef:Maar als jouw eigen kleur heel donker is, kan het zijn dat je zwart met een rode gloed krijgt. Dat is alleen met de koolzwarte verf, dus niet met de blauwzwarte verf.
Nathalie schreef:Ik zou het persoonlijk niet met kleurspoeling zwart maken. Dat vervaagt namelijk erg snel.Dan zou ik gewoon voor verf kiezen als ik jou was.. Of het eerst proberen met kleurspoeling en als het goed staat er verf overheen doen.
Ramooontje schreef:Ik zou nooit zwart nemen, zwart is namelijk geen kleur en staat dus niet. Neem in dat geval heel donkerbruin, staat een stuk warmer.
Of je wilt de gothic look.
Rafaela schreef:En Christina Aguilera had het ook, die was ookz eker neit gothicEn lindsay lohan, die is ook zeker niet gothic toch
?
Rafaela schreef:ik zou wel een beetje verf van een goed merk pakken, of naar een goeie kapper, anders vervaagt de kleur heel snel.
Rafaela schreef:saskiaatje; ik heb even in je profiel gekeken, en ik denk wel dat het leuk staat