Gister begon het, zat op school en zag een rare bult op m'n arm (bij m'n elleboog, dat bot dat naar je duim gaat).
ik dacht, huh wat raar? maar iedereen zei dat het normaal was.
na een kwartier begon mijn hand op te zwellen, en ik ging naar de concierge.
Die wist niet wat er aan de hand was en hij zei; kijk het maar even aan en als het niet gaat, dan ga je maar naar de dokter.
M'n vriendin vond dat ik naar het ziekenhuis moest gaan, maar ik vond het wel meevallen.
Dus ik beloofde haar dat als het na de pauze nog niet over was, dat ik dan naar de dokter zou gaan.
nou, na de pauze was het dus toch niet over, dus ik belde m'n vader, die dacht dat het onzin was, maar ik fietste toch ff naar z'n werk..
toen hij m'n arm/hand zag schrok hij, m'n hand was ijskoud en zat onder de vlekken, verder kon ik hem niet bewegen.
Dus mijn vader en ik naar het ziekenhuis, in het ziekenhuis wisten ze niet wat het was.
Ik was het ''vraagstuk van de dag''.
Na 5 uur daar gezeten te hebben stuurden ze me naar huis, want ze wisten niet wat ze moesten doen.
ik moet morgen komen voor controle ofzo.
Maar mijn arm is nu helemaal blauw/paars, ijskoud, en ik kan m'n vingers, pols, elleboog niet meer bewegen (gister allen m'n vingers niet).
Ik vind het nu echt eng worden, en ik weet niet wat ik moet doen!
Wie o wie, weet mischien wat ik heb?
(ps, dr kunnen veel fouten in de tekst zitten, typ met 1 hand en ik typ snellr dan dat mijn hand kan