Verschrikkelijke buikkrampen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

karinFTbing

Verschrikkelijke buikkrampen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-07 15:15

Hallo,
Sinds maandag ben ik ziek thuis. Ik ben naar de dokter geweest en heb medicijnen gekregen voor holteontsteking (bij verkoudheid) en een extra puffer om mijn longinhoud wat te vergroten.
Ik lig dus al sinds maandag op bed, maandag overdag veel geslapen, maar dat doe ik maar niet meer want dan slaap ik 's nachts weer slecht.
Gisteren ging ik even achter de computer zitten. Na een tijdje kreeg ik verschrikkelijk pijnlijke buikkrampen, toen ben ik maar op bed gaan liggen en toen ging het langzaam over.
Komt dit nu omdat ik te lang op bed lig en misschien in een verkeerde houding (dat denk mijn moeder dus) of door de medicijnen (je kan er maagkrampen van krijgen, maar de pijn is in heel het gedeelte onder mijn ribbenkast)
Ik hoop dat iemand hier antwoord op heeft..
-xXx- Karin

horsefan08

Re: Verschrikkelijke buikkrampen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-07 16:15

tjaa dat is moeilijk ik ben geen dokter dus weet het niet Clown Ik weet alleen wel dat het heerst!(hier in de buurt teminste) mijn hele familie heeft er last van gehad en ook de buurt erom heen...allemaal een week buikkrampen gehad, aan de dunneree enzo...
En daarna is het helemaal over.

Nou in iedergeval sterkte Ach gut

karinFTbing

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-07 19:47

horsefan08 schreef:
tjaa dat is moeilijk ik ben geen dokter dus weet het niet Clown Ik weet alleen wel dat het heerst!(hier in de buurt teminste) mijn hele familie heeft er last van gehad en ook de buurt erom heen...allemaal een week buikkrampen gehad, aan de dunneree enzo...
En daarna is het helemaal over.

Nou in iedergeval sterkte Ach gut

Okee dankje Knipoog
Mijn moeder heeft de dokter gebeld om het toch even na te vragen, volgens haar kan het wel aan de medicijnen liggen, ik moet ze nu maar 's avonds gaan slikken zodat ze 's nachts hun uitwerking hebben zegmaar. Ik hoop dat ik er dan geen last meer van heb Knipoog

Flew

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-07 19:50

Als het echt onder je ribbenkast zit (dus in dat 'holletje' zeg maar) is het waarschijnlijk je slokdarm. Heb je ook last van een zurige smaak in je mond?

karinFTbing

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-07 19:54

Flew schreef:
Als het echt onder je ribbenkast zit (dus in dat 'holletje' zeg maar) is het waarschijnlijk je slokdarm. Heb je ook last van een zurige smaak in je mond?

Nee dat niet, maar het zit niet in dat holletje.
Vanmiddag had ik het weer en het kwam dus vanuit een punt net schuin links boven mijn navel, maar ik voel het door heel mijn buik. Het is echt alleen wanneer ik zit, en het komt pas na 20 minuten ongeveer. Dus ik lig nu zoveel mogelijk op bed, maar ook heel toevallig is, ik heb het nu 2 keer gehad, dat het op dezelfde tijden komt. Ik neem 's ochtends mijn medicijnen rond kwart over 9 in, na het eten en 's middags rond 3 uur krijg ik de krampen, maar dat kan trouwens ook zijn omdat ik toevallig net op die tijden achter de grote pc zat.