Ik heb de afgelopen 2 jaar denk ik 8 keer mn bloed laten testen. Ik heb de dokter continu gevraagd, kan het pfeiffer zijn, test daar dan op. Nee zei hij, het is je conditie, je moet er overheen groeien, blabla.
Na de vakantie had ik weer luchtweg ontsteking. Weer werd er bloed geprikt om naar mn bezinking te kijken. In de vakantie sliep ik al om 11 uur, waren we langer weg bijv. uit eten of familiebezoek werd ik hangerig, chagreinig, kortom ze lieten me liever thuis

Na een week kwam de bloeduitslag, te hoge bezinking (waarscijnlijk mn luchtwegen) en een leverstoornis. Opnieuw gaan testen om te kijken waar mn leverstoornis vandaan kwam, hepatitis, toxoplasmose etc.
Alles was negatief. Wel kwam eruit dat ik pfeiffer hád en op de vraag of ik daar nu last van heb zegt mn arts, nee dat kan niet, je hebt alleen antistoffen nog.
Conclusie: 8 oktober moet ik naar de internist voor een volledig onderzoek.
Hoe zit dat met pfeiffer? Ik vind het ten eerste al waardeloos dat de eerste klachten dus wél van de pfeiffer kwamen die ik in t verleden had gehad. Maar nu?
Ik werk nog maar tot 2 uur in plaats van tot 5 uur zoals normaal.
Als ik wat langer werk krijg ik hoofdpijn, mn ogen vallen dicht, concentratiestoornissen bijv. ik doe een handeling dubbel of sla dingen over omdat ik ze letterlijk niet zie. Om half 3 kom ik thuis en dan slaap ik door tot een uur of 6, 7. Tussen 10 en half 11 savonds slaap ik dan weer in tot de dag erna, dus t is niet zo dat mn ritme gewoon van slag is.
Zelfs mn rijlessen, moet ik een slaappauze van minimaal 2 uur inlassen, anders rijd ik die auto gewoon de weg af alsof ik dronken ben.
Ik vermoed dat dit of nog steeds pfeiffer is maar omdat ik al die tijd heb gewerkt alsof er niks aan de hand is, nu erger, of dat ik een tweede x pfeiffer heb. Kan dat?
Mijn vriend heeft overigens nergens last van, wel wat moe maar dat komt door slaapgebrek.