Ik ben gisteren van mijn pony gevallen, en heb in mijn kuit en rond mijn heup hele erge pijn, maar er is niets te zien van een blauwe plek ofzo! als je het alleen al aanraakt gaat er een scheut van pijn doorheen. Toen ik net was gevallen kon ik ook niet opstaan ofzo, maar iets gebroken heb ik niet, lopen doet wel pijn, maar het is te doen. Moet ik denk je naar de doktor gaan? Of gewoon afwachten.
Ook voorgehad, 2 dagen later naar de dokter geweest en er werd direct gevreesd voor een barst in mijn heup en moest foto's laten nemen dus ik zou toch even bij de dokter langsgaan als ik jou was. Uiteindelijk geluk gehad dat het zwaar gekneusd bleek te zijn.
edit: moet wellicht wel weer langs, sinds die val blijf ik toch pijn hebben in mijn heup & rug, vermoed dus toch dat er iets niet helemaal goed is.
voor je eigen gevoel kan je misschien wel beter langsgaan, maar persoonlijk zou ik niet zomaar gaan. Je hoeft niet altijd een blauwe plek te hebben, een bloeduitstorting. Je spier heeft ook een klap gehad en dus erge spierpijn kan het ook zijn. Gewoon lekker masseren en als je het echt niet vertrouwd kan je altijd nog naar de dokter gaan