Hoofdpijn en duf gevoel op school ?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Hoofdpijn en duf gevoel op school ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 16:35

Zijn er meer mensen die hier last van hebben ? Ik heb dus bijna nooit hoofdpijn, maar als ik op school zit áltijd, en best erg ook. Ook voel ik me altijd heel moe en duf op school. Volgens mij komt het door slechte vertilatie ofzo, maarja, daar kan je verder niks aan doen. Iemand misschien die weet wat je eraan kunt doen ? Want zo is het niet echt lekker naar school gaan.. Nagelbijten / Gniffelen

2misty2

Re: Hoofdpijn en duf gevoel op school ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 16:39

Dit komt inderdaad door een slechte ventilatie.Zorg dat je voldoende drinkt en dat je als je pauze hebt even een luchtje schept.Verder is er vrij weinig aan te doen.Het beste is gewoon meer ramen open en beter ventileren.

shavira

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 16:41

kan het niet zo zijn dat je een bril nodig hebt? Als dat niet het geval is kun je evt. ook naar de dokter gaan voor een bloedonderzoek om de ziekte van pfeiffer uit te sluiten. Ook is voldoende vocht heel belangrijk..krijg je ook hoofdpijnklachten van. succes

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 16:42

Ik drink wel veel op school altijd ja Ja En in de pauze gaan we ook naar buiten. Maar het gaat niet weg Nagelbijten / Gniffelen

@ shavira: Nee bril heb ik niet nodig. Ik kijk nl niet veel naar het bord tijdens de lessen. En dan zou ik het bijv. toch ook moeten hebben als ik film kijk of lees oid ?

Cishashka

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 16:44

In de pauze's niet, maar onder de les heb ik dat inderdaad ook vaak ja

Ilsiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 17:15

Hmm Bah!

Ik ken het, alleen bij mij is 't migraine icm erfelijke aanleg.. maar hoofdpijn is hoofdpijn en hoofdpijn is vervelend!

denk dat je bij een raam moet zitten en die op kierjte oid?

Ilzjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 17:17

Ik heb het op school ook, en dan bijna alleen op school. Maar ook als de ramen open zijn enz. Op elke school en elk lokaal waar ik tot nu toe heb gezeten. Het is me nog steeds een raadsel.

paix

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 17:18

had ik ook last van op school. iedereen had daar last van op school. toen is er geklaagd door ouders en zijn er nieuwe ventilatie buizen enz. aangelgd en nu heeft niemand er meer last van. het komt echt daar door. vragen of er meer mensen last van hebben en dan klagen bij de directie! helpt

nobillity

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 17:19

Ik heb bijna elke dag wel een xtje hoofdpijn maar niet erg. Moe dat ben ik altijd op school Tong uitsteken

Redrumfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 17:22

Ik heb dat elke maandag ochtend. kater. Ik zou gewoon even langs de huisarts gaan. Ja

paix

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 17:24

langs de huisards hoeft niet.. want ik weet bijna zeker dat het de ventilatie is.. en daar kan de huisards ook niks aan doen.

rissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 17:28

De meeste scholen hebben ook TL verlichting hangen, dit is ook een enorme hoofdpijn opwekker, had ik vroeger ook altijd last van op school en dat dan samen met een matige ventilatie..... HOOFDPIJN!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 17:31

Ik zit pas net op die school en ze zijn ook aan het verbouwen nog enzo.. dus ik weet niet of nu al klagen zo zinvol is. Ik ben iig niet de enige op school die er last van heeft.

paix

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 18:32

als ze aan het verbouwens zijn wekt dat nog extra op hoor! want al dat stof. dan heeft klagen niet echt zin nee. ik zou zegen nog ff aan zien. asprine nemen en dr ff tegen aan. als ze klaar zijn met verbouwen hopen dat het over is en anders alsnog klagen!

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 19:22

is bij mij ook op school. alleen kunnen de ramen niet open vanwege lokalen aan de binnenzijde van de school...

traan_beauty

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 19:27

Uhm, dan vraag je aan de leraren of de ramen open mogen? Als de ramen bij ons niet los mogen, en het er benauwd oid. is dan mag je naar de directeur gaan... Ventilatie is nou eenmaal heel belangrijk!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 19:33

Bij ons kunnen veel ramen geloof ik ook niet open. Het werd nl een keer gevraagt en toen kon het niet.. heel vaag..

CoSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-07 10:18

Ik heb precies hetzelfde als jou.
Eigenlijk nooit hoofdpijn behalve als ik op school ben. Een half uurtje school is al voldoende. Lig dan daarna als ik thuis kom de rest van de dag/avond plat met vreselijke migraine. Ook heb ik dan het gevoel dat ik moet overgeven. Echt niet leuk

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-07 13:36

Ik zit nu op school en het valt nu wel mee gelukkig. Maar ik had nu les gehad in lokalen met open ramen, dat scheelt echt ! Ja

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-07 13:51

Ja ik heb het ook.
Kom bijna altijd met hoofdpijn uit school
Daarom wil ik ook altijd de ramen open, beetje frisse lucht in die muffe lokalen!

paix

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-07 14:03

nog even iets.. ik had ff bij vriendinen in mijn oude klas geinformeerd. en de perioden dat wij er allemaal zo last van hadden was ook verbouwing. en wel van de ventialtie. er zijn toen ook mensen naar de dokter geweest die zij dat het temaken had met slechte ventilatie. nog even doorzetten dus!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-07 14:04

Okee, ik hoop maar dat het beter gaat worden dan Lachen

_Jorien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-07 14:08

Ik denk dat 't een typische reactie is van school-allergie! Haha, nee, onzin!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-07 14:17

Ha dat kan ook nog idd *LOL*

paix

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-07 15:00

haha id Tong uitsteken.. maar het gaat dan vast beter als het opgehouden is.. ik heb alleen nog hoofdpijn als ik een hele dag achter de computer moet zitten bij adminstratie maar verder heb ik nergens meer last van Haha!