PLDD en IDET (herniabehandelingen) wie heeft er ervaring mee

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Urielle

PLDD en IDET (herniabehandelingen) wie heeft er ervaring mee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-07 14:08

Inmiddels loop ik alweer anderhalf jaar rond met mijn hernia's, ook al weet ik het pas een paar maanden. Ik heb geen discushernia's dus ik kom niet in aanmerking voor een operatie. De wekelijkse bezoeken aan de fysio helpen echter niet voldoende, ik kan bijv. nog steeds maar moeilijk recht op mijn paard zitten in draf en in galop en heb vaak pijn als ik mijn dochtertje heb gedragen. Ik wil er dus wel eens vanaf onderhand.

Voor ik de discussie aanga met mijn huisarts zou ik graag eens wat meer informatie willen over verschillende behandelmethodes.
De klassieke weg is de operatie, hiervoor kom ik dus al niet in aanmerking.
Verder las ik over PLDD (laserbehandeling) en IDET (warmtebehandeling). Kan iemand me daar iets meer over vertellen, en wellicht zijn er nog andere methodes die ik over het hoofd heb gezien?

Alvast bedankt.

Bandos

Re: PLDD en IDET (herniabehandelingen) wie heeft er ervaring mee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-07 13:13

Meid mijn vriend is geholpen in Oosterhout via een vrij nieuwe methode.Google eens naar het Amphia of Amfia ziekenhuis in Oosterhout,dit is een onder afdeling van het ziekenhuis in Breda.Of praat hier eens over met je huisarts.Mijn vriend had echt last van zijn hernia,maar wij konden ons niet vinden in de ouderwetse operatie!!In Oosterhout is hij behandeld,en hoefde maar 1 dag te blijven.Geen littekentje,helemaal niets...maar wel weg hernia!!!Wij vinden het een echte aanrader.Heel veel beterschap en sterkte. Ach gut .