Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
crossmonster schreef:overgevoelige zenuwen, of een larve ofzo .....
BrittKitt schreef:Oorwormen!
crossmonster schreef:overgevoelige zenuwen, of een larve ofzo .....
Denise1984 schreef:Ik heb een spin in m'n oor gehad. Ik zat in de keuken en voelde wat bij me oor dus ik wou krabben en was het al te laat. Voelde het zo naar binnen lopen. 2 uur later had ik hem er pas uit. Was een klein rot spinnentje.
Eejj schreef:Denise1984 schreef:Ik heb een spin in m'n oor gehad. Ik zat in de keuken en voelde wat bij me oor dus ik wou krabben en was het al te laat. Voelde het zo naar binnen lopen. 2 uur later had ik hem er pas uit. Was een klein rot spinnentje.
Straks ga ik nog slapen met oordoppen![]()
Ben je er inmiddels al achter wat het is ? Ik heb ook wel eens last van jeuk aan me benen maar ik kan krabben wat ik wil maar krijg het ook niet weg. Heb ook niet het idee dat het me huid oid is. Maar van jeukende botten heb ik nog nooit gehoord
Ben wel benieuwd wat het is ! Succes met het verhelpen ervan !
Kir_Ples schreef:Nou ik voelde net kriebel in me oor.
Toen was het weg heb ik kriebel op me hoofd, maar de kriebel zit zeg maar IN me hoofd, want krabben heeft geen zin de jeuk blijft...
Kennen jullie dit?
En wat kan je eraan doen?
Gr Kirsten
missnynke schreef:wie was dat ook alweer die te kamperen was geweest en na een nacht in de open lucht een oorwurm in haar oor had? Kiwiko of zit ik er nu heel erg naast? was volgens mij een vrij bekende bokker. Heb ook wel eens van iemand gehoord die een spin in haar oor had...
Niezzz schreef:missnynke schreef:wie was dat ook alweer die te kamperen was geweest en na een nacht in de open lucht een oorwurm in haar oor had? Kiwiko of zit ik er nu heel erg naast? was volgens mij een vrij bekende bokker. Heb ook wel eens van iemand gehoord die een spin in haar oor had...
Runningkawa!![]()
Ik heb het ook een keer gehad nadat ik buiten bezig was geweest, ik dacht dat het een beest was en heb hem toen verdronken door een fles water op mijn oor te zetten en die in mijn oor te laten lopen.
Tinkerloos schreef:Misschien luis?