Ik merk dat het steeds erger word, ik ben vergeetachtig, maar fouten met spellen, draai woorden om, kan niet meer normaal hoofdrekenen(gebruik altijd rekenmachine om te controleren, optellen en aftrekken en x(ben zelfs dat woord ff kwijt) kan ik nog uit me hoofd met moeite). Sommige zinnen van mij zijn onleesbaar en niemand snapt wat ik bedoel(maar soms dan is er niks aan de hand), draai werkwoorden en persoonsvormen om of ik typ overal hetzelfde werkwoord. Het word nu echt frustrerend. Het is verergerd na een hersenschudding en buiten dat heb ik verschrikkelijk veel last van me heupen, lijkt steeds erger te worden, mijn knieen blijven hetzelfde heb ik het idee. Mijn rug zit altijd vast door stress en verkeerde houding, maar dat ben ik gewend. Heeft iemand enig idee wat dit voorstelt? Ik schaam me er eigenlijk een beetje voor.
Owjah en ik kan niet meer normaal naar de wc, ook zo irri, kan genoeg drinken, maar plas amper. Ook is mijn stoelgang van slag af heb ik het idee en ik heb weleens last van benauwdheid(denk hyperventilatie).
Ik zou toch maar eens naar de dokter gaan zo gauw als je kan! En als je weet dat het door oververmoeidheid komt, ga er eens tussenuit en rust eens goed uit?
Meid neem je klachten serieus,en ga toch voor alle zekerheid langs een arts.Ik kan helaas geen diagnose stellen,maar deze klachten vindt ik voor een huisarts.Heeft de jouwe nooit een plaatsvervanger als je niet met je eigen arts door de bocht kan? Ik wens je beterschap en veel sterke... .