Odorex Extra Dry - stank in kleding?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

LuvdaTossa

Odorex Extra Dry - stank in kleding?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-07 17:24

Heb laatst eens Odorex Extra Dry gebruik, werkte goed bij mij alleen ik heb het gevoel dat mijn kleding een apart luchtje krijgt. Na het wassen heb ik ook niet het gevoel dat het er echt uit is. Het is geen zweetlucht maar een heel apart luchtje.

Zijn er meer mensen die daar last van hebben? Komt het door de Odorex Extra Dry, of ruik ik dingen die er niet zijn Haha!

lejo

Re: Odorex Extra Dry - stank in kleding?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-07 17:26

Maar je moet het toch afwassen voor je je kleren aantrekt.
dus 's nachts dragen en 's ochends afwassen.
Tenminste dat begreep ik.

Jobbeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-07 17:29

lejo schreef:

Ja klopt helemaal.

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-07 17:43

Met odorex extra dry heb ik er nooit last van gehad (ookal tijdje niet meer gebruikt ivm allergie), maar ik heb het met de andere odorex deorollers. De laatste tijd viel het me op dat ze een raar luchtje veroorzaakten in mijn kleding, een vies luchtje. Inderdaad geen zweet, maar wel vies, penetrant. Had niet het idee dat anderen het roken, maar ik voelde me er gewoon vies door. De afgelopen dagen leek het alleen maar erger te worden, ook als ik relaxed op de bank hing en dus helemaal niet zweette.

Nu heb ik vandaag een andere deo gebruikt en niks aan de hand! Even geen odorex meer voor mij dus. Helaas, want door allergie kan ik tegen weinig deo's, maar stinken is echt geen optie! Haha!

LuvdaTossa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-07 18:09

lejo schreef:

Dat doe ik ook netjes hoor Haha!

Maar idd ik gebruik ook de gewone deo's van Odorex, misschien ligt het daar ook wel aan. Heb een ware allergie ontwikkeld voor Nivea, dus ga op zoek naar een ander merk... Weer... Scheve mond viewtopic.php?f=136&t=713753&hilit=nivea

Cathelijne

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-07 19:13

LuvdaTossa schreef:
lejo schreef:

Dat doe ik ook netjes hoor Haha!

Maar idd ik gebruik ook de gewone deo's van Odorex, misschien ligt het daar ook wel aan. Heb een ware allergie ontwikkeld voor Nivea, dus ga op zoek naar een ander merk... Weer... Scheve mond viewtopic.php?f=136&t=713753&hilit=nivea

Tip: Bij de betere parfumerie, apotheek of drogist verkopen ze Cerique. Deze bestaat ook in een parfumvrije variant van en is erg geschikt voor huid die snel van slag is.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-07 19:27

Als je geurtjes hebt in je kleding moet je een beetje Dettol bij je waspoeder gooien. Als je de kleren uit het wasmachine haalt stinkt het enorm naar Dettol maar als ze opgedroogd zijn is het weg. Werkt ook bij van die zweetgeurtjes die er nog inhangen. Dettol bleekt niet, dus kan ook bij bonte was.

dejavu

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-07 20:56

Heb ik dus ook! En ook bij de reguliere deo, echt vreemd, want het was altijd mijn lievelingsdeo. Misschien kun je een ossegalzeepje kopen, dit werkt heel goed tegen geuren en hardnekkige vlekken in je kleren!

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-07 20:59

ik gebruik sinds kort ook odorex maar heb (nog) nergens last van
werkt trouwen swel beter bij mij dan " normale" deo`s
ik heb uit een flesje wat jemet een watje deppend moet aanbrengen, had jij deze ook?

BounceBabe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-07 21:55

daarom heb ik nu een deo die mij beschermt en mijn kleding ook! Geen vieze gele plekken meer of nare luchtjes!

Sanex dermo invisible anti transpirant 24 h 0% alcohol anti witte strepen...

Echt mijn beste deo ooit!

lejo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-07 22:00

als je niet goed tegen deo's kan moet je eens bij de bodyshop gaan kijken. Daar hebben een deo, das een soort mineralen blokje. Die maak je nat en dan haal je hem over je huid. Dit is puur natuur en werkt bij mij vreselijk goed. Verder heeft het van zichzelf ook geen enkele kleur of geur. (Je kunt er natuurlijk gewoon nog een geurende deo of parfum naast gebruiken voor een lekker luchtje.)

het is een doorzichtige stick, met een soort regenboogprintje op de verpakking. wel wat duurder dan deo maar je e doet er echt héél erg lang mee!