mijn haar is veder niet droog, alleen de punten...
ik was mijn haar 2x in de week en spoel het 1x uit met water...
iemand een idee het is namelijk niet erg mooi

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Santosww schreef:Ja eraf knippen zodat de gezonde haar punten weer verder kunnen gaan.
Klink raar he???
Maar vriendin van mij is kapster en ik had laatst ook droge haarpunten en vroeg dus hoe ik hier vanaf kon komen door welk middeltje dan ook... Ze zei er bestaat geen middeltje daarvoor het enige wat je er tegen kan doen is de puntjes eraf knippen.
danielle1981 schreef:had ik ook na de vakantie. heb er een haarmaskertje ingegooid en dat knapte de boel al aardig op moet ik zeggen
ellepel schreef:Guhl heeft hele goede producten ervoor![]()
of de creme van andrelon, die in zo'n pomje zit en die je in elke supermarkt kunt kopen( ben de naam even kwijt)
danielle1981 schreef:ik had er een van de kapper, kreeg ik een keer gratis toen ik m'n haar gekleurd had (mocht wel ook voor dat geld, haha!)
ellepel schreef:en van ehhh john frieda dan?
dat is best goed spul.
ohw enne huis tuin en keukenmiddeltje:
slaolie
ellepel schreef:ik heb ook altijd van die kurkdroge punten heb krullen en dan wil dat wel, beetje brilcream wil soms ook wel helpen, of wat wax.
kwestie van van alles uitproberen
Share schreef:geen slaolie, maar olijfolie. je zou zowieso eens een oliekuurtje kunnen doen. als jou punten na 1 dag alweer droog waren hebben ze dan wel voldoende van je punten af mogen knippen?
lovely82 schreef:een serum gebruiken bijvoorbeeld van John Frieda
chickey schreef:lovely82 schreef:een serum gebruiken bijvoorbeeld van John Frieda
Dat wilde ik idd ook zeggen. Helpt echt super goed. Het is wel prijzig maar het helpt wel. Je hoeft er ook maar een heel klein beetje van te gebruiken omdat anders je haar heel vet wordt.