Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Luuz schreef:Ik ben sinds een week ook aan het 'opletten' op mn eten.
Ik eet ook geen snoep en koek meer enz. En ik had het me vandaag toch een partij koud!!
Het hoort idd bij dieten maar het is nu ook wel echt koud geworden buiten.
Even doorzetten en je warm aankleden
Skitter schreef:Hmm, ben zo'n 10 kg afgevallen maar heb het nog niet echt koud gehad..... Maaaaaar misschien komt dat door het feit dat het hier nauwlijks onder de 30 graden komtEn ik me kapot werk dagelijks op een paardenstal
Niet helemaal eerlijk, s'ochtends is het best fris en dan heb ik idd een fleece jasje aan
Skitter schreef:En ik me kapot werk dagelijks op een paardenstal
Urielle schreef:Ik zit echt de hele dag te rillen, met fleecetrui aan en al, en het is toch echt niet dat ik op een of ander anorectisch dieet zit.
Ik eet regelmatig crackers enzo.
Urielle schreef:Ik zit echt de hele dag te rillen, met fleecetrui aan en al, en het is toch echt niet dat ik op een of ander anorectisch dieet zit.
Ik eet regelmatig crackers enzo.
Worden suikers en vetten (die ik probeer te mijden) makkelijker omgezet in warmte ofzo?
Urielle schreef:O, ik eet ook wel een klein beetje avondeten hoorHet is niet dat ik alleen maar crackers binnenkrijg
![]()
Diëtiste is op zich een goed idee maar ik heb ook echt geen idee, wie, waar, hoe duur enzo. Plus dat ik echt heel veel dingen niet lust en mijn 'verteringsstelsel' schijnbaar nogal apart werkt want als ik van die online dieetmenu's probeer ben ik binnen de kortste keren geen nijlpaard maar een zeekoe![]()
Ik eet nu over de dag heen regelmatig een cracker en dan eet ik wat (vegetarisch) avondeten. Als ik een vol gevoel heb van cracker durf ik ook nog wel iets van fruit te pakken, maar dan moet ik vol zitten want ik krijg van fruit altijd razende honger en vooral: vreetbuien.
Sandra, ik lust geen zuivel en ik ben vegetarisch gaan eten. Vlees is stiekem ook een behoorlijke dikmaker heb ik al ondervonden.