Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
russel schreef:Drogist , is vitamine. Vitamines nooit voor het slapen gaan innemen en een glas wijn is ook niet raadzaam, kan ook slapeloosheid geven de eerste uren, alcohol kan nl ook een tijdelijke oppepper zijn.
laetitia schreef:@Nathalie: ben je weer aan het werk of zit je thuis? En hoe kwam het dat jij zo slecht slaapt? Ik zou aan je dokter vragen of je melatonine kan krijgen. Dit is niet verslavend en gewoon een stofje die je zelf aanmaakt als je gaat slapen. Als je stress hebt dan maak je meer adrenaline aan dan melatonine waardoor je niet in slaap komt...
Citaat:@hyppolyte: 2 weken is niet lang nee, maar als je elke dag wel gewoon moet werken en in het weekend ook niet bijslaapt omdat je niet kan slapen dan word je snel oververmoeid.
Daarbij heb ik al mijn hele leven lang last van periodes met slapeloosheid. Zodra ik last van onrust heb in mijn hoofd door mijn werk, door een vriendje, door veranderingen, slaap ik slecht.
Daarom zal ik ook nooit aan de echte slaappillen gaan want dan is bij mij het hek van de dam...omdat ik het dus chronisch heb en het steeds weer terugkomt.