Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik kan hier in Ierland niet veel voor je doen, maar mijn PMinbox staat altijd voor je open, voor wat dan ook

sterkte ermee
Bonte spikkel paard
Pradaatje schreef:Ik weet gewoon niet hoe ik er vanaf moet komen..
Ik zal iig woensdag opener overkomen. Was vandaag ook 'vrij' verlegen..
Vooral niet alles 'te' serieus nemen. Arabesk schreef:lees eens het boek 'brave meisjes komen in de hemel, brutale overal' van U. Erhart (of zoiets) en het werkboek is zelfs beter: 'elke dag een beetje brutaler'
ongetwijfeld te koop bij bol
laartjuh schreef:Als ik jou bezig zie met je bonte spikkel paard zie ik een leuk mooi vrolijk meisje dat absoluut niet dik is.
dat kan makkelijk, want er is echt niks mis met jou persoonlijkheid, zolang je de mensen maar toelaat.
. Het zal jou ook lukken, het fijne van een opleiding na de middelbare school is dat iedereen in je groep 1 interesse zal delen, anders zat je niet op die opleiding. Dit schept toch al een zekere 'band'
Je ziet er hartstikke goed en leuk uit man!!
dan ga je je ook al knapper voelen
en zul je zien dat er veel meer mensen zijn die er gewoon uitzien dan mooi slank e.d. bovendien is er ook zo'n zinnetje dat lelijke meiden die flirten meer jongens krijgen dan knappe die niet flirten. Let er maar eens op, het klopt!! Uitstraling doet veel meer dan uiterlijk en mensen die wat zelfvertrouwen hebben en veel lachen zijn knapper door hun uitstraling! Heel veel succes en sterkte iig en ik hoop dat je dankzij dit topic genoeg tips krijgt om eruit te komen, want het heltp echt als je zo aan jezelf werkt.