Moe

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

L_iek

Moe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-07 12:28

Nu het nieuwe schooljaar begonnen is , is de moeheid toegeslagen.
Elke dag om 6 uur uit bed, maar s'avonds ook op tijd naar bed. Toch ben ik s'middags HE-LE-MAAL kapot. Als ik dan niet een uurtje ga liggen voordat ik ga eten komt het niet goed. Mijn moeder zei al misschien heb je pfeiffer, even bloed laten prikken. Maar als ik bezig ben heb ik er geen last van.
Mensen hier die pfeiffer gehad hebben en ook hetzelfde hadden als mij, of zou het gewoon oververmoeidheid zijn?

Karin_88

Re: Moe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-07 12:30

ik ben de laatste tijd ook erg moe. ik heb het in mijn laatste paar maanden school gehad, voor de vakantie, en nog steeds eigenlijk...
ik zit er ook sterk over te denken om eens bloed te laten prikken, want het is echt abnormaal bij mij Ja

Tempus_Fugit

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-07 12:32

ik heb aantal maanden geleden bloed laten prikken en daar kwam niks bijzonders uit. terwijl ik wel altijd super moe ben.

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-07 12:33

Met dat nieuwe ritme heeft iedereen daar last van.
Ga gewoon 's middags lekker een uurtje slapen, 's avonds op tijd erin. En het allerbelangrijkste is héél goed eten! Meer dan normaal zodat je ook genoeg energie hebt. Als ik na school een boterham of 2 extra eet ben ik ook direct weer een stuk fitter Ja
Gewoon weer in het ritme komen, goed uitrusten, goed eten en even weer wennen Lachen

Naamloos1

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-07 12:47

ik ben het met ilsemarie eens Ja

Sophie2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-07 13:17

Ik denk niet dat het Pfeiffer is. Het is toch logisch dat je door het nieuwe ritme vermoeid raakt eerst. Je hebt vakantie gehad enzovoorts en nu opeens moet je weer naar school, daar wordt iedereen moe van Lachen

nelleke22

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-07 13:19

ik had een paar jaar geleden dat ik altyd moe was , laten bloedprikken en er was niets uitgekomen Boos!

furious

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-07 13:20

Ilsemarie schreef:
Met dat nieuwe ritme heeft iedereen daar last van.
Ga gewoon 's middags lekker een uurtje slapen, 's avonds op tijd erin. En het allerbelangrijkste is héél goed eten! Meer dan normaal zodat je ook genoeg energie hebt. Als ik na school een boterham of 2 extra eet ben ik ook direct weer een stuk fitter Ja
Gewoon weer in het ritme komen, goed uitrusten, goed eten en even weer wennen Lachen

Ik denk ook dat je weer aan het ritme moet wennen.

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-07 14:36

Ik denk ook dat je moet wennen.. maar als je het niet vertrouwt kun je altijd even prikken!

Ik was tijdens mijn vakantie al erg moe.. keelonsteking, opgezette klieren en zo moe dat ik niet meer naar mijn paardje kon.. Toen ben ik naar de dokter geweest, bloedtest gehad en wel de ziekte van pfeiffer..

maar jij hebt geen last van je keel en/of klieren?

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-07 14:40

Hoe lang is je nieuwe schooljaar al begonnen?
Ik denk eigenlijk dat je gewoon aan de nieuwe ritme moet wennen.
(zoals ik, school was nog niet eens 3 dagen om en ik zat er al helemaal doorheen. Moe, geirriteerd, chagrijnig, kon om alles huilen.. )

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-07 14:51

MoonChloe schreef:
Hoe lang is je nieuwe schooljaar al begonnen?
Ik denk eigenlijk dat je gewoon aan de nieuwe ritme moet wennen.
(zoals ik, school was nog niet eens 3 dagen om en ik zat er al helemaal doorheen. Moe, geirriteerd, chagrijnig, kon om alles huilen.. )

2 weken alweer. En aangezien ik heel de vakantie heb gewerkt en er dus ook vroeg uitmoest zal het aan het ritme qua slapen niet echt liggen denk ik.

@ MissPromiss : Nee geen last van mijn keel.

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-07 14:52

wat was je werk en hoe lang werkte je per dag?

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-07 14:53

Ik werk bij de AH bij de deli. Dus heel de dag bezig met klanten. Moest elke dag van 7 tot half 5.
Maar toen was ik eigelijk helemaal niet moe.

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-07 14:56

Het kan ook verschil uit maken als je nu de hele dag zit in plaats van staan/rondlopen op je werk.

(het kan, hoeft niet Tong uitsteken )