Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
) Heeft m'n moeder eens besteld en werkt ook goed. 
Jozaa schreef:Haha acupunctuur helpt ook niet! daar heb ik ook al navraag over gedaan.. Het is echt een onbeholpe probleem volgens mij hoor. Als zoon neuscorrectie ook al niet werkt? was dat speciaal om het snurken te verhelpen? Ik had nog hoop dat n operatie zou helpen!!
Storm76 schreef:Is het als je partner op zijn rug ligt?
Dan kun je een tennisbal in een washandje op de rug van zijn pyjama-jasje naaien. Als hij dan op zijn rug gaat liggen in zijn slaap, draait hij vanzelf weer op zijn zij of buik.
lukt een beetje moeilijk want meneer slaapt niet in een pyama (ook 's winters niet)maggie1103 schreef:lukt een beetje moeilijk want meneer slaapt niet in een pyama (ook 's winters niet)
Maar bedankt voor de tip.
Voor wat betreft de spray en dergelijk is ook allemaal uitgeprobeerd. Mocht ook niet baten!
Nibbit schreef:Ik herken dit, en slaap ook vaak met oordopjes.
Als ik mn vriend wakker maak zegt ie dat ie niet snukte, want: "Ik slaap helemaal niet"

Yessy schreef:M'n pa snurkte ook vreselijk. De spray werkte geloof precies een half jaar, toen deed het niets meer. Dat kussen met pompje ook tijdelijk, een ander kussen (jeetje dat kreng was duur) precies een week.. Nu heeft 'ie zo'n soort van beugel met een lepel achtig iets wat z'n tong zo drukt dat hij genoeg zuurstof binnen krijgt en niet meer snurkt. Probleem was namelijk ook nog dat hij soms een tijd stopte met ademen, zie je geloof ik veel bij zulke snurkers..
Mocht iemand interesse hebben kan ik wel even de naam opzoeken van het bedrijf in kwestie

)