Huid helemaal overstuur!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

maaykuhhh

Huid helemaal overstuur!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-07 15:34

Nou zoals sommige wel weten van mijn vorige topic, heb ik vorige week een operatie ondergaan aan mijn neus.

Maar nu is mijn gezichtshuid helemaal overstuur! Ik heb puistjes in overvloed! Ik lijk wel een slang..mijn huid laat (vooral op mijn neus) los en heb rode plekjes. Is dit normaal??? En wat kan ik eraan doen???

daniella74

Re: Huid helemaal overstuur!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-07 15:37

Ik zou even de chirurg/ behandelend arts raadplegen.

rocketlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-07 19:05

ik heb nu inmiddels al weer bijna 4 maanden geleden een kaakoperatie gehad(boven en onder, het was zo erg dat m'n hele gezicht inclusief m'n ogen opzwollen) en mijn huid is hier ook heel erg door van slag met inderdaad een hoofd vol puistjes, rode plekjes, een huid die veel vetter is dan voor de operatie en vervellen op neus,kin en kaaklijn.

mijn chirurg zei dat dit normaal is en dat het deels komt door de narcose en dat je huid ook gewoon even moet wennen aan het feit dat er wat verranderd is in je gezicht(heeft iets met huidspanning te maken) het duurt ongeveer een jaar voordat je huid weer zo is als voor de operatie.
ik zou me dus niet echt zorgen maken, doe lekker maskertjes, verzorgende cremes en reinig je huid extra goed dan zal het snel minder worden(dit was bij mij tenminste zo Knipoog )

maaykuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-07 20:40

rocketlover schreef:
ik heb nu inmiddels al weer bijna 4 maanden geleden een kaakoperatie gehad(boven en onder, het was zo erg dat m'n hele gezicht inclusief m'n ogen opzwollen) en mijn huid is hier ook heel erg door van slag met inderdaad een hoofd vol puistjes, rode plekjes, een huid die veel vetter is dan voor de operatie en vervellen op neus,kin en kaaklijn.

mijn chirurg zei dat dit normaal is en dat het deels komt door de narcose en dat je huid ook gewoon even moet wennen aan het feit dat er wat verranderd is in je gezicht(heeft iets met huidspanning te maken) het duurt ongeveer een jaar voordat je huid weer zo is als voor de operatie.
ik zou me dus niet echt zorgen maken, doe lekker maskertjes, verzorgende cremes en reinig je huid extra goed dan zal het snel minder worden(dit was bij mij tenminste zo Knipoog )

Hoe jij het beschrijft klopt precies! Ik heb precies hetzelfde!
Nou ben blij dit te horen, hoop wel dat het wat eerder over is dan een jaar. Tong uitsteken Maar goed.. Vork

daniella74

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-07 23:31

Het kost een paar centen maar Clinique heeft een speciale creme voor dit soort gezichtsproblemen en kost ongeveer kleine 40 euro. Het is echt een hele fijne creme die de huid weer in balans brengt en hersteld van alle schade.