Als dit bericht hier verkeerd staat dan graag verplaatsen...
Vorige week donderdag gereden. Ging lekker en ontspannen. Ineens springt Wonique ergens voor weg, maar gaf geen problemen. Gewoon rustig verder gereden. Toen ik klaar was en ik afstapte, voelde ik een behoorlijke pijn in mijn rechterlies. (ruiterspier???). Toen ik thuis kwam bleek de pijn erger te worden en het leek wel of de pijn vanuit mijn rechterheup te komen. Ook met slapen deed het pijn en leek de pijn in mijn hele been uit te vloeien. Ik heb een paar dagen heel rustig aan gedaan, niet gereden en de pijn was weg. De dinsdag erop weer gereden. Met rijden helemaal geen last, maar toen ik afsteeg voelde ik het weer tevoorschijn komen. Weer rust genomen en een paar dagen later weer eens gereden. Hetzelfde verhaal, met rijden geen last, maar na het afstijgen weer die helse pijn. Ik ga maandag naar de huisarts, maar ik wilde toch hier eens rondvragen of jullie dit herkennen of hier ook wel eens last van hebben gehad.
Wanneer je een pijnlijke ruiterspier hebt, is het dan normaal dat je dit ook voelt in je heup (of misschien zijn het mijn bekken). Ik heb er nog nooit eerder last van gehad en ineens heb ik er elke keer last van...Baal verschrikkelijk, want het rijden gaat zo fijn

Groetjes,
Saskia