hallo beste mensen,
ik ben een meid van 24,ik ben niet erfelijk belast met kanker of andere borstafwijkingen,
toch werd ik op een dag wakker dat ik iets voelde in mn borst,op da moment gaf ik er niet zoveel aandacht aan,
bij de dokter gekomen,bevestigde hij dat er idd wat zat,hij dacht een opgezette klier ofzo niks ernstigs dus,na een maand zat het er nog,dus kreeg ik een verwijsing voor een echo,daar aangekomen moest ik na aanleiding van mn echo gelijk een mammegram,
ook die kwam niet goed uit de bus,er waren twee erg verdachte knobbels te zien,voordat ik het wist lag ik op de ok,te wachten op mn biopsie,ze hebben tien stukken weefsel weggehaald van 10 cm lang,en de uitslag wijst uit op goedaardige knobbels...mn dokter is erg bezorgt nu,ondanks ze goed zijn,omdat mijn knobbels een soort voorstadium van kanker zijn,
dr gaat nu een team van radiologen verder kijken hoe ze me verder gaan behandelen,ze moeten wel verwijdert worden beide tumoren zijn 4,5 en 3,5 cm groot en je voelt ze duidelijk zitten,het doet geen pijn en mn borsten zijn ook niet gevoelig,
wie heeft ook zoiets meegemaakt ?
dit is alemaal nieuw voor mij...en heb maar half geluistert na de dokter,zat alleen maar te wachten op het wooord goedaardig of kwaadaardig... ,
maar maak me wel zorgen,ik heb vrij kleine borsten en vraag me dan ook af hoe dat eruit gaat zien als de tumoren wegzijn,
en of ze terug kunnen komen ,
dus bij deze graag lotgenoten gezocht!!!!
groeten angelique