Opeens heel draaierig ?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Opeens heel draaierig ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-07 17:19

Ik liep net naar boven en toen werd ik opeens heel draaierig. Net alsof 1 kant van m'n hoofd heel zwaar aanvoelde ook. Had het gevoel dat ik om ging vallen dus ging ff op m'n bed liggen. Toen ik naar m'n plafond keek zag ik alles een beetje draaien. Toen ik weer opstond na een tijdje was het alleen maar erger en nu ongeveer een uur later is het nog niet weg. Iemand een idee hoe dat komt en is dr iets aan te doen ? Het voelt niet echt prettig enzo namelijk Nagelbijten / Gniffelen
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 29-08-07 17:24, in het totaal 1 keer bewerkt

Samo

Re: Opeens heel draaierig ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-07 17:24

Heb je wel goed gegeten?

Misschien helpt het als je wat eet of drinkt? Wat zoets?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-07 17:25

Ik heb gewoon normaal gegeten vandaag. Had net idd al wat zoets gegeten en water gedronken maar dat hielp niet..

I_S_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-07 17:26

iid iets zoets wil vaak wel even helpen. neem eens een spekkie of een goed glas sterke limonade Knipoog

kimenragna

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-07 17:26

hoge/lage bloeddruk
suiker te kort..
weet hier alles van Ach gut

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-07 17:27

Limonade kan ik ook nog wel even proberen ja, ga ik even pakken Lachen

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-07 17:29

Ja ik denk idd ook aan te weinig suker of je bloeddruk.
Opkomende migraine kan het ook nog wel is zijn.

Hou het wel even een aantal dagen in de gaten, schrijf het desnoods op wanneer je het hebt en wat je hebt gedaan voor je je zo ging voelen.
Kan ook komen door bepaalde inspannende dingen die je doet.

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-07 17:29

Iets vergelijkbaard heb ik ook gehad, bij mij was het een irritatie van mijn middenoor/evenwichtsorgaan, en het is idd heel eng als je ineens het gevoel krijgt dat je onderuit gaat. Ik had toen de symptomen van Syndroom van Meniere. Gelukkig niet de aandoening zelf, maar het was vervelend genoeg.

Ik ben er toen voor naar de dokter geweest maar die zei dat er niet echt wat aan te doen viel. Rust houden, ik kreeg medicijnen die bij wel hielpen, maar dat is niet bij iedereen zo.

winstonboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-07 17:30

volg dit even heb dit 3/4 dagen gehad een paar maand geleden en nu afgelopen zondag kwam het weer voor nog geen 5 min en nu vanochtend had ik weer dat ik heel licht in m'n hoofd was en dan ik onder nl ook beetje draaierig was Huilen is echt verschikkelijk

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-07 17:31

Bij mij helpt zout ook nog wel eens..

Cassidy

Anoniem

Ik heb ook al een paar dagen hoofdpijn. De ene keer erger dan de andere..
Ik vind het idd ook heel eng. Ik ben ook al vaak flauwgevallen en als ik zo draaierig ben ben ik bang dat dat weer gebeurt.

_PassoaJus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-07 18:40

Ik heb na mijn val van sowieso 4 maanden geleden nog meer hoofdpijn gekregen dan ik al had..
Daardoor word ik heel snel draaierig en heb ik ook het gevoel dat ik elk moment neer kan kletteren..
Ik weet van mezelf dat ik op zulke momenten me echt rustig moet houden want anders word het nog erger en raak ik in paniek...

Wat je hier tegen kan doen? Ik zou het niet weten...
Ik ga dan even zitten, of doe echt rustig aan want anders gaat het mis...

Ik volg dit even, want ik wil er ook graag vanaf! Lachen

SONY

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-07 18:42

Had het jaartje terug ook stond ik op uit bed, zwart voor ogen,duizelig, zat ik op me knieeen ofzo en sta op dan gevoel dat je weer omvalt en alles zwart. Huisarts bloedruk op gemeten en die was dus heel erg laag, zit bij ons in de familie. Dus kreeg advies meer zout te eten, zoals zoute drop e.d. en heb nu nergens meer last van Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-07 18:43

Ik heb nu net gegeten en gewoon even rustig achter m'n computer gezeten maar het is nog niet weg. Ik ga zo maar even een uurtje m'n bed in denk ik.

Kimberleij

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-07 00:42

winstonboy schreef:
volg dit even heb dit 3/4 dagen gehad een paar maand geleden en nu afgelopen zondag kwam het weer voor nog geen 5 min en nu vanochtend had ik weer dat ik heel licht in m'n hoofd was en dan ik onder nl ook beetje draaierig was Huilen is echt verschikkelijk

ja dat heb ik ook, heb er ook allerlei testen voor gehad maar het gaat niet over. allen bij mij komt het wel swteeds terug maar niet echt met een ritme soms blijft het weken weg en soms maar een paar dagen en soms heb ik er dagen achter elkaar last van. dus ik leews dit topic even mee.

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-07 01:50

Juul schreef:
Ik heb nu net gegeten en gewoon even rustig achter m'n computer gezeten maar het is nog niet weg. Ik ga zo maar even een uurtje m'n bed in denk ik.

Hoe is het er nu mee? Ach gut

Anders morgen even langs de assistente van de huisarts om je bloeddruk op te laten meten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-07 07:43

Het gaat nu wel weer beter. Nog wel een beetje draaierig maar niet meer het gevoel dat ik om ga vallen Lachen

winstonboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-07 16:57

gelukkig ik hoop dat je er geen last van blijf houden dat heb ik nl nog steeds heb het ook een keer zo erg gehad als jij en nu komt het weer helemaal terug mijn moeder wil nu met me naar de dokter dus als ik iets meer weet iets van wat helpt dan zet ik het hier wel neer Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-07 17:01

Ik had het vanmiddag weer even heel erg. Dat duurde een kwartier ofzo en nu is het weer weg. Heb wel goed gegeten en gedronken vandaag..

MarloesRixt

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-07 17:03

Neem je wel genoeg rust? Als je je eerst heel erg inspand en dan ineens niks gaat doen kun je hier ook last van krijgen Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-07 17:04

Ik heb nu nog min of meer vakantie, dus rust heb ik wel ja Lachen

Nikita__

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-07 17:07

Ik had het gistermiddag ik zat stond op voelde me niet goed hoofdpijn draaierig dus duizelig en misselijk.
ik had gister niet genoeg gegeten en gedronken.
Ik was buiten en ik voelde me dus niet goed ik ging liggen op de stenen in de zon met vest aan ik stond op en kon wel neervallen maar ik strompelde naar schaduw bleef tijdje zitten en k voelde me moe want k was ook heel moe.
een vriend van me zei: ga gewoon naar huis maar dat ouw ik niet ik dacht dan ga ik over me nek want ik heb buitenlucht nodig
even later toch maar naar huis gegaan ( was maar 2 minuutjes vn huis verwijderd ) zette me fiets tegen de bosjes en ging naar binnen mijn moeder zawg me en begon me te ondervrage of ik iets verkeerds had gebruikt ofzo omdat ik spieriwt was ik zei nee ik voel me niet goed en ging naar boven in mn bed liggen had een urtje liggen te pitten en daarna iets gegeten voelde me weer 100% goed Lachen

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-07 17:08

ik heb een tijdje geleden dat ook gehad, alleen minder, maar toch wel weken heel licht. Heb toen ijzerpillen enzo genomen, hielp wel heel goed. misschien een optie? eet je veel groente en fruit?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-07 17:09

Ik ben ook wel erg moe ja. Maar ik ben vaker zo moe en nog nóóit daardoor draaierig geweest..