Bruin zonder zon: Bruiningscapsules?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mayo

Bruin zonder zon: Bruiningscapsules?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-07 14:12

Iemand ervaring met Bruiningscapsules?

Zonder zon begint je huid al te kleuren bij goed gebruik van de bruiningscapsules. Met zon of zonnebank erbij schijn je sneller, dieper en egaler te kleuren dan normaal.

Dus er zou hoop moeten zijn voor megamelkflessen zoals ik Haha!

Ik kom op Google de volgende merken tegen: Zonnebruin, Vitelle Bronzare, X-tra Forte, Bional, Pharma-Nord, Easysun, Parmalux en Cosmostar. Maar er zullen er vast meer zijn Lachen

Heeft iemand hier ervaring mee? Welk merk gebruik(te) je? Hoeveel kost dat merk? Etc... Lachen

Pantykous

Re: Bruin zonder zon: Bruiningscapsules?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 15:41

Je word niet bruin van die pillen hoor. Ze ondersteunen alleen het natuurlijke bruiningsproces van de huid.
Dus ALS je de zon in gaat, word je als het goed is sneller bruin.

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 16:09

Ja alleen die pillen gebruiken heeft echt geen zin Lachen zul je toch echt een zonnebank kuurtje of een vakantie naar een warm/zonnig land voor moeten bijplannen Knipoog
gebruik anders zo'n bruinings creme? of een spray, daar kun je ook mooi bruin van worden Lachen

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-07 16:15

Dat snap ik, dat ik erbij de zon in moet of moet zonnebanken Haha! Maar het schijnt dat je pigment al wel iets aanwakkert. dan ze zon of zonnebank, dan schijn je sneller, dieper en egaler bruin te worden.

Créme of spray begin ik niet aan, veel te veel gedoe om het egaal op je lijf te krijgen. Heb het weleens geprobeerd, met effect op zich wel, maar vind het erg veel gedoe.

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 16:23

Ik geloof echt niet in die pillen.
En al zouden ze werken, dan denk ik dat het toch echt wel slecht voor je is.

bonney4evver

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 17:19

gekkenhuis als je zelfs hiervoor al pillen wilt gaan slikken
niet doen dus

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 17:45

Is niks mis mee hoor. Zijn gewoon pillen met vitamines en caroteen die het natuurlijke bruiningsproces ondersteunen. Niet veel anders van je gewone vitamine supplementen.

sammetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 19:10

Ik zou toch gaan voor de bruiningsspray of creme. Is uiteindelijk een stuk beter voor je huid dan onder de zonnebank gaan.

Ik vind het heerlijk om onder de zonnebank te liggen maar probeer "streng" voor mezelf te zijn en niet te gaan. Je huid gaat er vroegtijdig door verouderen en je zou eventueel zelfs huidkanker kunnen krijgen bij overmatig gebruik.

Dit geldt ook voor liggen in de "echte" zon. Eigenlijk zou je dat ook niet teveel moeten doen maar zodra die eens lekker schijnt (en dat is hier bijna nooit...) lig ik daar ook wel lekker in!

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 19:40

sammetje schreef:
Ik zou toch gaan voor de bruiningsspray of creme. Is uiteindelijk een stuk beter voor je huid dan onder de zonnebank gaan.

Ik vind het heerlijk om onder de zonnebank te liggen maar probeer "streng" voor mezelf te zijn en niet te gaan. Je huid gaat er vroegtijdig door verouderen en je zou eventueel zelfs huidkanker kunnen krijgen bij overmatig gebruik.

Dit geldt ook voor liggen in de "echte" zon. Eigenlijk zou je dat ook niet teveel moeten doen maar zodra die eens lekker schijnt (en dat is hier bijna nooit...) lig ik daar ook wel lekker in!

Het probleem is echter dat dit geen huidverdikking opbouwd waardoor je er dus niks aan hebt als je een kleurtje wilt tegen het verbranden op vakantie.
Te vaak zonnen banken is idd niet goed.(en dan heb ik het over een jaar lang meerdere keren in de week gaan) Maar je kunt best zonder problemen regelmatig een x onder de zonnenbank gaan als je maar de juiste creme gebruikt (die dus oa de huidveroudering tegen gaat)

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 20:48

Maar je moet toch evengoed blijven smeren, ook al ben je bruin.

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 20:52

ja tuurlijk je moet je hoe dan ook altijd insmeren anders droogt de huid uit en krijg je huidveroudering. Hoop mensen denken ik smeer me achteraf wel in met bodylotion maar dan ben je al te laat. Alles wat je met zonnen uitdroogt kun je achteraf niet meer aan vullen. Dus voorkomen door met een goed product te smeren!

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-07 13:01

Hmm, volgens mij gaat het niet over mijn vraag Clown Haha!

Nogmaals dan, heeft iemand ervaring met de bruiningscapsules? Wat was je ervaring? Welk merk gebruik(te) je? Hoeveel kost dat merk? Etc... Lachen