help! heel erg keel pijn opgezette klieren en mega dik van b

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

japielover

help! heel erg keel pijn opgezette klieren en mega dik van b

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-07 08:43

nou zo als de titel al zecht
heb ik dus mega keel pijn. zijn mijn klieren aan de buitenkant zeer goed te voelen.
en heb ik het gevoel als ik slik of ik een slijm op hoping heb in mijn keel maar dat komt omdat het zo dik is...
ik heb net 3 weken terug angina gehad(zeerzwaarekeelontsteking) en wil dus niet gelijk naar de dokter rennen. heb hier nu sinds vrijdag last van en sinds vannochtend dat rare gevoel.
wat kan ik er zelf aan doen ik heb al pilletjes gehaald(superrol)
heb ooit gehoord dat je met zout moet spoelen klopt dat?

groeten valerie

dutchy_

Re: help! heel erg keel pijn opgezette klieren en mega dik van b

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 16:01

Oeh dat is vervelend voor je. Ik ben afgelopen weken zelf ook heel ziek geweest. Onderzoeken in het ziekenhuis en alles omdat ik al twee volle weken 40 graden koorts had en dan verder het zelfde als jou. Hele erge keelpijn, klieren opgezet en dat soort slijm in je keel. Verder had ik dan nog erge hoofdpijn en pijn aan mijn lever.

Ze hebben nu ontdekt dat ik ziekte van pfeiffer heb in een extreme variant ofzo, heel vervelend. Maar wat ik deed tegen de keel is veel ijs eten en tijmsiroop ofzo, dat werkt ook wel goed en verzacht je keel een beetje.

Eleionomae

Re: help! heel erg keel pijn opgezette klieren en mega dik van b

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 16:05

Als de klieren echt opgezwollen zijn kan dat nooit erg goed zijn Lachen zou dus toch even je huisarts bellen, zeker omdat je net Angina gehad hebt.