droge vlekken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ELpatcho

droge vlekken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-07 23:00

ik heb sinds een tijdje een droge vlek op mn buik, daar wil ik graag vanaf! ik gebruik al bodylotion voor droge huid maar dat werkt niet, schrubben doe ik ook maar ook dat werkt niet.. iemand?

marleen_usar

Re: droge vlekken

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 08:18

Is het geen exzeem?

MelOdYs_Star

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 08:20

Een hydraterende créme gebruiken, kan al heel veel doen, mits het eczeem is.

ELpatcho

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-07 09:34

neej het is geen exceem

MelOdYs_Star

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 09:35

ELpatcho schreef:
neej het is geen exceem

Dan zou ik inderdaad een hydraterende créme proberen ongeparfumeerd zou dan nog het beste zijn.

daniella74

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 09:40

Het duurt 4 weken voor nieuwe huidcellen zijn aangemaakt, je zal dus even een poosje door moeten smeren voor je echt resultaat ziet. De celdeling van huidcellen duurt 4 weken, reclames die binnen een paar dagen verbluffend resultataat garanderen kloppen dus nooit. Je kan wel verbeteringen zien maar het kan zomaar 8 weken duren voor je het echt duidelijk ziet.

MelOdYs_Star

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 09:43

daniella74 schreef:
Het duurt 4 weken voor nieuwe huidcellen zijn aangemaakt, je zal dus even een poosje door moeten smeren voor je echt resultaat ziet. De celdeling van huidcellen duurt 4 weken, reclames die binnen een paar dagen verbluffend resultataat garanderen kloppen dus nooit. Je kan wel verbeteringen zien maar het kan zomaar 8 weken duren voor je het echt duidelijk ziet.

Ja dat klopt. Maar alles kost tijd hè. Knipoog Je kan beter even een paar weekjes 3 keer per dag smeren dan er niets aan doen, nou ja, het kan wel, maar het is niet goed voor je huid als het droog is en het voelt ook niet fijn aan.

daniella74

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 10:02

MelOdYs_Star schreef:
daniella74 schreef:

Ja dat klopt. Maar alles kost tijd hè. Knipoog Je kan beter even een paar weekjes 3 keer per dag smeren dan er niets aan doen, nou ja, het kan wel, maar het is niet goed voor je huid als het droog is en het voelt ook niet fijn aan.

Geduld is een schone zaak Haha!

MelOdYs_Star

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 10:04

daniella74 schreef:
Geduld is een schone zaak Haha!

Ja, dat bedoelde ik er ook mee te zeggen. Bloos. Het kwam alleen een beetje bot over misschien, dat was niet de bedoeling.