Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_sjors_ schreef:Nooit van gehoord. Ik gebruik altijd Colgate Total Whitening, daar worden je tanden ook wit van hoor (als je het langere tijd gebruikt) en dat kan in ieder geval geen kwaad voor je tanden.
daantjuhhh schreef:_sjors_ schreef:Nooit van gehoord. Ik gebruik altijd Colgate Total Whitening, daar worden je tanden ook wit van hoor (als je het langere tijd gebruikt) en dat kan in ieder geval geen kwaad voor je tanden.
Dat is pure onzin.
OOh, als ik eens wist in welk artikel ik dat had gelezen had ik het opgezocht!
Je tanden worden niet witter..
In sommige tandpasta's waar de zogenaamde whitening inzit zit een stof in de uiteindelijk alleen je tandvlees iets roder maakt, waardoor je tanden witter LIJKEN!
daantjuhhh schreef:_sjors_ schreef:Nooit van gehoord. Ik gebruik altijd Colgate Total Whitening, daar worden je tanden ook wit van hoor (als je het langere tijd gebruikt) en dat kan in ieder geval geen kwaad voor je tanden.
Dat is pure onzin.
In sommige tandpasta's waar de zogenaamde whitening inzit zit een stof in de uiteindelijk alleen je tandvlees iets roder maakt, waardoor je tanden witter LIJKEN!
Tiffany schreef:Ik poets mijn tanden eens per maand met een druppeltje chloor....
Riss schreef:Of poets gewoon heel veel je tanden
dan krijg je na een tijdje ook wel witte tanden.
Anoniem schreef:Riss schreef:Of poets gewoon heel veel je tanden
dan krijg je na een tijdje ook wel witte tanden.
dat is ook niet goed als je vaak en hard poetst dan slijten je tanden heeel erg
Dat is pure onzin.
jessie34 schreef:Chloor ?:wow: misschien is Jif dan beter, dat schuurt beter......(geintje) volgens mij is dit allemaal slecht voor je tanden. de een heeft van nature gewoon wittere tanden dan de ander.kwestie van accepteren misschien?