Door val met paard, regelmatig (spier)pijn..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

UpToDance

Door val met paard, regelmatig (spier)pijn..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-07 17:12

Na de val met mijn paard(lees hier het uitgebreide verslag) heb ik steeds last van pijn op verschillende plaatsen. Met paardrijden(vooral met doorzitten), langer dan 5 minuten staan en slapen heb ik last van mijn onderrug, bij mijn linker rib. Het zijn constante krampen die alleen weg gaan als ik ga zitten/lopen. Ook heb ik als ik een paar minuten heb gezeten, en dan weer op sta, last van mijn benen. Het voelt als spierpijn alleen zit het er al 7 weken. Hetzelfde geld voor mijn schouders en nek. Tijdens het paardrijden houd ik het niet langer dan 10 minuten vol in draf of galop, krijg altijd wel ergens steek/kramp of raak buitenadem. Na de val van 8weken geleden hebben ze bijna alles gefotografeerd en daaruit bleek dat alles goed was.

Is dit omdat ik 6weken niet heb gereden, of denken jullie dat het wat anders is?

UpToDance

Re: Door val met paard, regelmatig (spier)pijn..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-07 10:05

Niemand?

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-07 10:10

ik heb laatst een flinke klapper gemaakt toen ik van de trap viel. ik heb een val gemaakt vanaf de 2e tree van boven en ben dus 11 treden naar beneden gevallen. deze klap heb ik proberen op te vangen met mijn ellebogen. verder wat pijnlijk, maar niets gebroken of zelfs gekneusd. ik heb nu dezelfde klachten als jij beschrijft.
komt er maar iets druk op mijn ellebogen (op mijn rug liggen, op mijn zij liggen, typen op het toetsenbord e.d) of bij het autorijden (afhangen van de armen), dan krijg ik tintelingen in mijn pink en ringvinger en na een half uurtje slapen mijn beide handen en onderarmen.
ben hiervoor in behandeling geweest bij de fysio. hij gaf aan dat ik een weke-delen kneuzing heb. dit kan hij niet (niemand niet) verhelpen, maar moet met de tijd beter worden. dit kan echter wel een half jaar tot een jaar duren!

UpToDance

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-07 22:21

Wat vervelend zeg!
Ik ga deze week wel even langs de dokter want het wordt steeds erger.