Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sence schreef:Bedankt rindin, voor de tip. Ik zal gelijk vandaag even naar de winkel dan
Diablo schreef:Sence schreef:Bedankt rindin, voor de tip. Ik zal gelijk vandaag even naar de winkel dan
Ga je dan ook meteen even naar de dokter?
barbara28 schreef:ja, die Cranberry pillen zijn voor mij ook een uitvinding, vroeger had ik het echt elke maand, nu heb ik het al een jaar of langer niet meer gehad
Diablo schreef:Sence schreef:Bedankt rindin, voor de tip. Ik zal gelijk vandaag even naar de winkel dan
Ga je dan ook meteen even naar de dokter?
rindin schreef:Ik heb ook regelmatig blaasontsteking. Omdat ik niet telkens aan een antibioticakuur wil, heb ik iets gevonden wat geweldig werkt: cranberry (bes). Ik slik speciale pillen met een hoog concentraat een cranberry erin. De pillen kun je gewoon bij de etos halen: Rood potje, van Lucovitaal, "Cranberry + X-tra Forte" heet het.
Als ik de pijn voel opkomen, slik ik er gewoon twee en dan is het binnen een uur weer over. En ik slik er voor de zekerheid elke dag 1. Het zijn wel redelijk dure pillen, maar als je maar 1 keer last hebt, kun je het best proberen. T is voor mij echt een opluchting dat die dingen bestaan,
Beterschap