Sorry, dit is mijn zoveelste zeurtopic, maar het doet me goed om iets van me af te schrijven..
Afgelopen zondag werd ik wakker met een heel duizelig gevoel. Alsof ik in een kermisattractie heb gezeten.. Het voelde alsof mijn hoofd vol zat, en ik heb de hele dag op bed gelegen, en veel water gedronken. Maandag was het niks beter geworden, dus ik ben naar de dokter gegaan.
Hij zei dat ik een ontsteking heb, vlak bij mijn evenwichtsorgaan. Een middenoorsgriepje noemde hij het. En hij zei dat ik een dikke week rust moest hebben. Ongeveer 7 tot 10 dagen.
Dus ik ben al vanaf zondag niks aan het doen, rusten op bed liggen, af en toe een beetje bokken en msnen.
En ik voel me steeds beter.
Ik loop weer door het huis. Maar dat is dan ook alles, als ik dingen ga doen, zoals opruimen of brood smeren, alles wat inspanning kost.. Daar word ik draaierig van.
Toch kan ik niet op bed liggen, en loop af en toe doelloos een rondje.
Mijn ouders vinden dit genoeg reden om mij weer dingen te laten doen in huis, kamer opruimen, caviahok verschonen, stofzuigen.. En ze hebben me lui genoemd vandaag.
Dit doet me pijn. Ik wil echt heel graag dingen doen voor mijn ouders, maar het lukt gewoon niet.. Ik word steeds duizelig..
Vooral op mijn achterhoofd staat heel veel druk, het lijkt alsof ik een hele strakke staart in heb, terwijl ik mijn haar los heb..
Ik wil echt graag dingen doen, maar het lukt niet.
En eigenlijk moet ik nog 3 tot 6 dagen rusten..
Mijn ouders vinden dat ik fit genoeg ben om dingen te doen in huis, maar echt het lukt me niet!
Ik baal hier zo van. De dokter schrijft me rust voor.. En mijn ouders vinden dat gewoon onzin, terwijl ik echt pijn heb..
Ze geloven me niet ofzo..