Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

bonney4evver schreef:ongeloofelijk dat zoveel doktes(assistentes!!) zeggen dat er niets aan de hand is he..
de pijn word al erger en kan heel moeilijk ademhalen nu. Probleem is alleen dat ik alleen thuis ben. Ik zal me vriend proberen te bellen of die kan komen. Iig bedankt voor de reacties..!
Ze kunnen de urine op kweek zetten dmv een uricult dan duurt het 24 uur voordat je een uitslag hebt. Er zijn praktijken die deze test niet doen, dan zou het opgestuurd kunnen worden naar het lab voor evt verder onderzoek. Als je twijfels hebt over het hoe of wat moet je een afspraak maken op het spreekuur dan kan de huisarts verder kijken. Sterkte!
.

MISTRAL94 schreef:bonney4evver schreef:ongeloofelijk dat zoveel doktes(assistentes!!) zeggen dat er niets aan de hand is he..
de pijn word al erger en kan heel moeilijk ademhalen nu. Probleem is alleen dat ik alleen thuis ben. Ik zal me vriend proberen te bellen of die kan komen. Iig bedankt voor de reacties..!
Sorry maar dit slaat ook nergens op. Als er uit de test niets komt wat moet je dan? Toch maar een kuur geven omdat je klachten hebt? Onderschat een AB kuur ook niet![]()