Erg vaak misselijk?!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sproetje95

Erg vaak misselijk?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-07 19:03

De laatste tijd (lees ong. een maand) ben ik heel vaak misselijk. Er gaat geen dag voorbij of ik ben wel een keer misselijk geweest. De ene dag heel vaak en de andere dag maar 1 keer. De ene dag heel erg misselijk en de andere dag wat minder.

Herkent iemand dit of weet iemand wat dit kan zijn?

*Edit: Ben 19 jaar. Heb al 3 jaar geen vriend meer gehad en ben dus ook niet zwanger Knipoog
Laatst bijgewerkt door Sproetje95 op 21-08-07 19:06, in het totaal 1 keer bewerkt

Nathazzz

Re: Erg vaak misselijk?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 19:05

Ik weet niet hoe oud je bent en of je sexueel actief bent maar is er misschien een kans dat je zwanger bent?

Sproetje95

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-07 19:06

Heb al even ge-edit maar ben niet zwanger Knipoog

Nathazzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 19:08

Misschien een lage bloeddruk dan?

Sproetje95

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-07 19:09

uhm dat zou ik zo niet weten. Mijn bloeddruk is altijd gewoon goed geweest maar het zou kunnen dat het nu wat lager is.

Dyonne
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 19:53

Ik ken het helaas maar al te goed. Er is een periode geweest, zo'n jaar dat ik zo vaak misselijk was.
Wel wat middelen er voor geprobeerd. Maar het ene deed niets. En het andere middel werd ik zieker van.
Ondertussen ging het een hele tijd goed, tot een week terug. Ben nu eigenlijk de hele week alweer misselijk met vlagen.

Toendertijd wel wat onderzoeken gehad, maar nooit wijzer geworden.

denz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 21:59

Ik heb het ook met vlagen... eigenlijk ook wel bijna iedere dag dat ik 1 keer misselijk ben.. meestal in de ochtend en doordeweeks en vaak na het eten, maar soms ook voor het eten...
Ik moet ook zeker nooit iets zoets eten en daarna een glas drinken drinken... erg vreemd, weet eigenlijk niet waardoor het komt.

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 22:01

Ik heb het ook met periodes en dan komt het ineens opzetten bijv. tijdens t eten of net na t eten. Vooral warme maaltijd. Ik denk dat t gewoon een virusje/bacterietje is die gezellig in mn maag huist, want na een paar weken ist vaak ook weer over!

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-07 08:44

Ik heb het nu ruim 4 jaar dat ik bijna dag in dag uit misselijk ben.
Bij mij komt het vooral door stress en niet regelmatig eten.
Bijvoorbeeld als je al honger hebt en je stelt dat uit kan je misselijk worden. Ik heb het dus als ik niet optijd eet en als ik veel stress heb.
Wat je kan proberen is dompiridon halen bij de kruidvat ofzo dat is tegen misselijkheid. Ik heb veel medicijnen gehad van de dokter en niets hielp en dompiridon werkt bij mij wel.