Ik ben niet zwanger. Nu ga ik morgen dus de dokter bellen, maar me moeder zeg dat ik kans heb dat ze het gaan "schoonmaken" daarbinnen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Esther v schreef:Als je de pil slikt is je menstruatie anders. En is het vrij 'normaal' dat het wel eens overslaat.
Waarom slik je de pil niet gewoon door. Doe ik ook.
Dan moet je gewoon naar je lichaam luisteren. Gewoon doorslikken tot je lichaam aangeeft dat het tijd word.
Slik m nu al 8 maanden door. En nee, dat kan geen kwaad. Is op advies van gynecoloog.
Citaat:hmmm,ik wil ook de pil gewoon doorslikken maar slik een 3 fase pil en daarmee kan dat dus niet.
weet iemand of je zomaar kan overstappen op een andere pil,of wordt dat erg moeilijk?
nu weer ff ontopic,het kan voorkomen hoor dat je wel eens een menstruatie overslaat. niks om je zorgen over te maken.
woofie schreef:Citaat:hmmm,ik wil ook de pil gewoon doorslikken maar slik een 3 fase pil en daarmee kan dat dus niet.
weet iemand of je zomaar kan overstappen op een andere pil,of wordt dat erg moeilijk?
nu weer ff ontopic,het kan voorkomen hoor dat je wel eens een menstruatie overslaat. niks om je zorgen over te maken.
een drie fasen pil doorslikken kan wel, maar dan moet je alleen de laatste fase pakken.....dus in feite kost het je een hoop pillen.
toen ik door wilde slikken in de vakantie raadde mijn huisarts mij microgynon 30 aan, die heb ik toen 3 mnd door geslikt en na de vakantie ben ik toen weer over gegeaan op de drie fase....
inmiddels ben ik van de pillen af....Leve de overgang
bromfiets schreef:Ik slik mijn pil ook door, maar ik word gewoon ongesteld... Heel irritant!
En dan is het niet een beetje, maar net of je de plee doorspoelt. En dat dan zes weken achter elkaar. Ben nu één week "schoon" geweest en nu begint het weer!
De huisarts zei: niks aan de hand, kan gebeuren.... Maar ik ben inmiddels al een vermogen kwijt aan maandverband en tampons. Waar blijft die overgang?
woofie schreef:bromfiets schreef:Ik slik mijn pil ook door, maar ik word gewoon ongesteld... Heel irritant!
En dan is het niet een beetje, maar net of je de plee doorspoelt. En dat dan zes weken achter elkaar. Ben nu één week "schoon" geweest en nu begint het weer!
De huisarts zei: niks aan de hand, kan gebeuren.... Maar ik ben inmiddels al een vermogen kwijt aan maandverband en tampons. Waar blijft die overgang?
Hierik wil je wel vast een paar opvliegers toe sturen???
Esther v schreef:Als je de pil slikt is je menstruatie anders. En is het vrij 'normaal' dat het wel eens overslaat.
Waarom slik je de pil niet gewoon door. Doe ik ook.
Dan moet je gewoon naar je lichaam luisteren. Gewoon doorslikken tot je lichaam aangeeft dat het tijd word.
Slik m nu al 8 maanden door. En nee, dat kan geen kwaad. Is op advies van gynecoloog.
bromfiets schreef:Alleen de opvliegers? (......) Schriep!