Maandelijkse vrouwenprobleempje

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xDramaQueen

Maandelijkse vrouwenprobleempje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-07 20:27

Ik slik de pil, al heel lang zelfs, nu de laatste 2 maanden ben ik niet ongesteld geworden, nu niet en de vorige keer ook niet, ik word hier ontzettend humeurig van omdat t eruit moet Clown
Ik ben niet zwanger. Nu ga ik morgen dus de dokter bellen, maar me moeder zeg dat ik kans heb dat ze het gaan "schoonmaken" daarbinnen Nagelbijten / Gniffelen (soort ontstopping?) heeft iemand hier meegemaakt dat ze een tijdje niet ongesteld werden en toen een onderzoek kreeg? wat doen ze dan in godsnaam Nagelbijten / Gniffelen

woofie

Re: Maandelijkse vrouwenprobleempje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 07:46

gewoon de ragebol erdoor Clown
Nee hoor, maak je niet druk...als je de pil slikt gebeurt het vaker dat je je periode overslaat. vooral als je de pil al lang slikt. Het is ook geen "normale" periode maar een kunstmatig opgewekte juist door de pil.
Ik heb het zelf regelmatig gehad dat ik 1 a 2 maanden oversloeg....en wat denk je van de prikpil? dat wordt je een half jaar niet ongi.....

Esther v

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 09:48

Als je de pil slikt is je menstruatie anders. En is het vrij 'normaal' dat het wel eens overslaat.
Waarom slik je de pil niet gewoon door. Doe ik ook.
Dan moet je gewoon naar je lichaam luisteren. Gewoon doorslikken tot je lichaam aangeeft dat het tijd word.
Slik m nu al 8 maanden door. En nee, dat kan geen kwaad. Is op advies van gynecoloog.

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 09:51

Hier heb ik nog nooit van gehoord, ik slik al 2 jaar de pil, en ben altijd braaf optijd ongesteld geworden, succes ermee!

valine

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 10:06

Esther v schreef:
Als je de pil slikt is je menstruatie anders. En is het vrij 'normaal' dat het wel eens overslaat.
Dan moet je gewoon naar je lichaam luisteren. Gewoon doorslikken tot je lichaam aangeeft dat het tijd word.
Slik m nu al 8 maanden door. En nee, dat kan geen kwaad. Is op advies van gynecoloog.

hmmm,ik wil ook de pil gewoon doorslikken maar slik een 3 fase pil en daarmee kan dat dus niet.
weet iemand of je zomaar kan overstappen op een andere pil,of wordt dat erg moeilijk?
nu weer ff ontopic, Knipoog het kan voorkomen hoor dat je wel eens een menstruatie overslaat. niks om je zorgen over te maken.

woofie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 11:22

Citaat:
hmmm,ik wil ook de pil gewoon doorslikken maar slik een 3 fase pil en daarmee kan dat dus niet.
weet iemand of je zomaar kan overstappen op een andere pil,of wordt dat erg moeilijk?
nu weer ff ontopic, Knipoog het kan voorkomen hoor dat je wel eens een menstruatie overslaat. niks om je zorgen over te maken.

een drie fasen pil doorslikken kan wel, maar dan moet je alleen de laatste fase pakken.....dus in feite kost het je een hoop pillen.
toen ik door wilde slikken in de vakantie raadde mijn huisarts mij microgynon 30 aan, die heb ik toen 3 mnd door geslikt en na de vakantie ben ik toen weer over gegeaan op de drie fase....
inmiddels ben ik van de pillen af....Leve de overgang Haha!

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 11:26

ik slik de pil nu al 14 jaar en heb nog nooit een menstruatie overgeslagen (buiten de drie zwangerschappen dan natuurlijk maar dan is de oorzaak bekend Knipoog )

overstappen op een andere pil moet makkelijk kunnen hoor!

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 11:27

woofie schreef:
Citaat:

een drie fasen pil doorslikken kan wel, maar dan moet je alleen de laatste fase pakken.....dus in feite kost het je een hoop pillen.
toen ik door wilde slikken in de vakantie raadde mijn huisarts mij microgynon 30 aan, die heb ik toen 3 mnd door geslikt en na de vakantie ben ik toen weer over gegeaan op de drie fase....
inmiddels ben ik van de pillen af....Leve de overgang Haha!

Je kan ook weer overnieuw beginnen met fase 1 en doorslikken als een normale pil.
Zo doe ik dat wel, mag ook van de HA.

Boktpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 11:28

ik ken een vrouw die heeft 8 jaar de pil doorgeslikt Haha! is helemaal niks mee volgens mij want ze is nu net bevallen van een kindje Pling
ikzelf slik em ook door, maar heb wel eens per jaar ofzo dat ik buikpijn krijg n dan maar ongestelt word omdat het nodig is ofzo Clown
en op een andere pil overstappen kan heel makkelijk! ben zelf al 2 keer overgestapt zonder problemen Haha!

Marietje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 11:33

Het zal allemaal wel moeten kunnen dat je hem doorslikt, maar er staat toch in mijn bijsluiter dat je hem na de normale strip, nog maar 1 strip extra mag doorslikken.

Dat zullen ze er wel niet zomaar opgezet hebben Clown

miss_kippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 11:37

ze moeten er wat op zetten om het papiertje vol te krijgen Clown (grapje) ik slik heb ook wel eens door Lachen

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 11:38

Ik slik mijn pil ook door, maar ik word gewoon ongesteld... Heel irritant!
En dan is het niet een beetje, maar net of je de plee doorspoelt. En dat dan zes weken achter elkaar. Ben nu één week "schoon" geweest en nu begint het weer!
De huisarts zei: niks aan de hand, kan gebeuren.... Maar ik ben inmiddels al een vermogen kwijt aan maandverband en tampons. Waar blijft die overgang?

Myra87

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 13:03

Ik slik de pil ook vaak door, al is het de laatste tijd minder, dan wordt ik om de 2 maanden ongesteld, heb er zo een hekel aan Bloos
Maar wordt wel altijd na 2 dagen ongesteld nadat ik gestopt ben, maar niet heel erg ongesteld, gelukkig

woofie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 13:49

bromfiets schreef:
En dan is het niet een beetje, maar net of je de plee doorspoelt. En dat dan zes weken achter elkaar. Ben nu één week "schoon" geweest en nu begint het weer!
De huisarts zei: niks aan de hand, kan gebeuren.... Maar ik ben inmiddels al een vermogen kwijt aan maandverband en tampons. Waar blijft die overgang?

Hier Clown ik wil je wel vast een paar opvliegers toe sturen???

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 13:51

volgens mij gaan ze je echt niet uitsoppen ofzoiets Tong uitsteken ik heb sinds ik de pil slik ook weleens dat het overslaat en volgens mijn huisarts kan dit geen kwaad

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 13:53

woofie schreef:
bromfiets schreef:

Hier Clown ik wil je wel vast een paar opvliegers toe sturen???

Alleen de opvliegers? (......) Schriep! Vork

T3mptati0n

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 13:57

Ik ben laatst met een nieuwe pil begonnen. Yasmin geloof ik. En ben al de hele maand ongesteld. Niet echt rood ongesteld, maar meer ranzigheid ongesteld. Donker bloed enzo, heel vies. Nu ben ik sinds vorige week gestopt met de pil, en ben ik nu goed ongesteld. Maar ben bang dat het straks weer gebeurd Clown

ninja2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 13:58

Ik slik de pil al 8 jaar en ook best vaak door. Nu begin ik te merken dat mijn ongesteldheid veel minder is.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-07 15:16

Esther v schreef:

nee dankje ik vind t ontzettend smerig, t moet er gewoon echt 1x per maand uit bij mij, maar ik ben het vanochtend geworden dus hoef niet naar de dokter Lachen

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-07 15:19

ik word t elke maand braaf en daarom vond ik t zo raar dat t nu al 2x miste Nagelbijten / Gniffelen ik vind dat echt niet fijn haha.

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 15:19

waarom is dat smerig, ik vind ongesteld zijn juist een smerige zaak Tong uitsteken

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-07 15:22

ik vind dat smerig, zeg niet dat t zo is maar vind t gewoon niets dat t vastzit in me lijf Haha!

miss_kippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 15:23

eigenlijk wel Tong uitsteken

anniee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 15:28

wow ik wist niet dat het niet slecht was om zo lang door te slikken.
Ik heb hooguit een keertje twee keer doorgeslikt, en af en toe doe ik het omdat het ivm vakantie/uitje niet goed uitkomt.
Overigens ben ik heel kort en licht ongesteld dus heb er sowieso weinig last van maar je weet hoe t gaat; soms komt het even niet goed uit Knipoog

Zou kunnen dat de dokter het schoonspoelt maar nu ik die verhalen hier zo lees zou je zeggen dat het geen kwaad kan en er dus niets aan doen.
Ik denk wel dat aangezien je het nog nooit hebt gehad ze je gaan testen op zwangerschap; dat kunnen zij vast betrouwbaarder doen dan een thuistest lijkt mij.
Veel succes ermee!

woofie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 15:56

bromfiets schreef:
Alleen de opvliegers? (......) Schriep! Vork

tuurlijk!! het lastigste daar ben ik gul mee... Haha!