Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

)

en als je geen soa's wilt zul je zelf voor bescherming moeten zorgen
Frouk schreef:ja quellian is ook zeker eigen schuld uiteindelijk! Je bent zelf verantwoordelijk voor je eigen lijfen als je geen soa's wilt zul je zelf voor bescherming moeten zorgen
Quellian schreef:Frouk schreef:ja quellian is ook zeker eigen schuld uiteindelijk! Je bent zelf verantwoordelijk voor je eigen lijfen als je geen soa's wilt zul je zelf voor bescherming moeten zorgen
En mijn moeder zou eraan toevoegen: 'en anders moet je ook zo'n grote meid zijn en zelf de consequenties dragen'.
@ TS: gewoon doen idd, is gewoon fijn om te weten waar je aan toe bent

Over het algemeen doen de assistentes ook uitstrijkjes dus als je je beter voelt bij een vrouw kun je altijd de assistente of de praktijkondersteuner vragen. wacht alleen niet te lang met testen hoe eerder je erbij bent hoe beter
ik vind het zo gek dat een oude vent in me doos moet gaan zitte graaien.. hoelang duurt het eigenlijk??
ben benieuwd wat er bij mij uitkomt 
Wallie schreef:maar doet het ook pijn.. of maar het is toch stom als ik als 17 jarige daar aan kome en dan ff een soa test te laten doen..ik vind het zo gek dat een oude vent in me doos moet gaan zitte graaien.. hoelang duurt het eigenlijk??
Voor een huisarts is het zo gewoon die heeft al zoveel vrouwen gezien die wordt niet warm en koud van nog een muts
En nee het is absoluut niet dom het is juist verstandig om te laten testen. Het onderzoek stelt niets voor je bent vaak langer bezig met aan en uitkleden dan dat het onderzoek duurt
Reken 1 week op het lab werken ze ook niet altijd even hard is mijn ervaring 
Of ik me ervan bewust was dat ik roekeloos leefde
En ik was er altijd welkom