Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Frouk schreef:Iedereen maakt fouten. Het is dan wel heel slordig, zeker als je het zelf kunt zien, maar veel meer kun je er niet aan doen. Je kunt het natuurlijk wel altijd even melden, maar denk niet dat er verder veel mee gedaan kan worden. Als je je huisarts echt niet meer vertrouwd kun je altijd nog opzoek gaan naar een ander
GirlyMelis schreef:Mijn huisarts heeft ook een fout gemaakt, ik was ziek leek op griep het was alleen erger. Gebelt of hij langs wou komen ( ik was niet in staat om daar heen te gaan). Hij zei dat hij er binnen 1 uur was. Maar na 2 uur was hij er nog niet. Uiteindelijk toch maar de ambulance gebelt. Bleek dat ik hersenvliesontsteking had behoorlijk dringend dus. De dokter had moeten komen, we hadden ook al een paar keer gebelt. Maar we hebben alleen de dokter later gebelt om dit mede te delen. En dat we verder geen geld hoeven of iets als schadevergoeding alleen dat er sneller gereageerd moet worden volgende keer. Dit vond hij goed dat we dat zeiden, hij belde later nog een keer om te vragen hoe het met me ging.