Blaasonsteking,

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Kimmm

Blaasonsteking,

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-07 05:37

Damn got damn ,

Afgelopen donderdag laatste screening van hollands next top model gehad , met naar mijn gevoel windkracht 6 ofzo moesten we in de zee duiken en continue in bikinie lopen!

Ik was gisteren zo blij dat ik niet verkouden was , en ja hoor vanavond zo`n last van me buik en ook met plassen pijn!
Tging op een gegeven moment wel , lag om 3 uur in me bed en om half 5 word ik wakker moest plassen. Toen was het zover, had allemaal bloed bij plassen doet mega veel pijn en lijkt steeds heftiger te worden.
NU , nu kan ik niet meer slapen , ben in een uur tijd denk ik al zeker 9 keer ofzo naar de wc gegaan , ik wil niet maar er lijkt ook zo``n druk op me blaas te staan dat ik denk dat ik elke keer hoog nodig naar de wc moet.
Pff wat een ramp , echt waar wist niet dat het zo heftig en pijn kon doen.

Weet iemand iets wat ik erop dit moment aan kan doen , maandag gelijk maar naar de huisarts toe.

Alvast bedankt,

Liefs kimmm.

Kiara

Re: Blaasonsteking,

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-07 07:10

Bloed bij het plassen?
Dat lijkt me iets voor de dienstdoende weekendarts, niet mee doorlopen tot maandag hoor!
Sterkte ermee!

Daantje1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-07 07:46

Zoals Kiara zegt, gewoon naar de weekendarts gaan!

Als je bloed plast is dat toch wel een teken van een fikse blaasontsteking. Te lang doorlopen met zoiets is niet goed voor je. Dus zou vandaag toch echt even naar de weekendarts gaan.

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-07 08:10

Idd naar de weekendarts gaan, met een kuurtje is het meestal zo over en veel water drinken zodat er iig iets is om uit te plassen helpt ook tegen de pijn.

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-07 11:35

Thnks! Ik ga zo gelijk maar bellen , heb een paar uurtjes geslapen , met elke keer om het half uur ongeveer naar de wc. Verdrietig

Ouwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-07 11:39

Ik zou ook naar de huisartsenpost gaan. Als een blaasontsteking verwaarloosd wordt, kan het naar boven slaan en een nierbekkenontsteking worden...

Maar het waarschijnlijk heb je de blaasontsteking niet door de kou gekregen, dat kan namelijk niet, want het is een bacterie...
Laatst bijgewerkt door Ouwe op 19-08-07 11:47, in het totaal 1 keer bewerkt

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-07 11:40

Dit kreeg ik net oook als pmtje... Scheve mond

pris87

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-07 12:06

onveilig gevreeën Knipoog

Neej ff snel naar de dokter gaan, vooral met bloed bij het plassen.. Kuurtje en het is zoo over

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-07 14:59

Ben net terug van de weekend dokter, idd. blaasontsteking!
Heb een zware antibiotica kuur gehad ,en over 6 dagen naar eigen dokter terug gaan... Scheve mond

Uppojono

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-07 17:42

Het schijnt te helpen om op een emmer stomend water te gaan zitten.. Ik heb het zelf nooit geprobeerd, maar een vriendin van mij zei dat het echt hielp..

SeBart

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-07 17:47

Blaasontsteking komt idd door een bacterie. Maar kan zeker wel veroorzaakt worden door koude voeten.
Verder veel cranberrysap drinken. Ik kreeg ook de tip om bier/koffie te drinken Dat voert de afvalstoffen beter af (duits he Haha!)
Ik loop er al heel lang mee rond en moet maandag gescand worden. Jammer genoeg had mijn arts toen ik in NL woonde niet de zin/tijd om mijn urine na te kijken en zei hij dat het m'n darmen waren.
Gelukkig kijken ze me nu goed na maar moeten nu ook m'n nieren na gekeken worden.
heel veel sterkte ik weet hoe je je voelt.

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-07 17:51

he jeetje boertjes , ja het is zo vervelend en doet zoo verteerd zeer.. Scheve mond Sterkte morgen meiD!

een emmer stomend water serieus?

Tatjanaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-07 18:44

Ik heb waarschijnlijk ook blaasontsteking, en op dezelfde manier opgelopen als jij.. Alleen dook ik vrijwillig de zee in Knipoog

Maandag ga ik ff naar de HA, maar weet niet wat die voor mij kan doen.. Ik heb namelijk Pfeiffer (hoogtepunt zat een maand geleden) maar met Pfeiffer mag je geen antibiotica hebben.. Scheve mond
Daar blijk je gigantische uitslag/huitirritaties van te krijgen, dus ja..

UniFlap

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-07 19:56

Veel water drinken, vaak naar de wc gaan.
Ik kreeg bij m'n medicijnen een briefje wat onzin is; daar stond in dat veel vitamine C onzin is.
Oud apotheek assistente zei wel weer tegen me dat je in 1 keer veel vitamine C moet innemen; dat het dan wel zou werken.
Beterschap!

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-07 21:13

Vitamine C waar zit dat in ?!
Thnks heb een flinke kuur antibiotica gehad hoop dat ik vanavond wel wat meer slaapt.

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-07 07:59

(verse) sinaasappelsap, aardbeien en kiwi's!

UniFlap

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-07 08:12

Of gewoon vitamine pillen Tong uitsteken
Bij mij ging het gelijk een stuk beter toen ik de medicijnen had, god wat was ik daar blij mee!

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-07 08:22

In een heet bad zitten, hete douche nemen of een hete kruik op je blaas leggen wil ook helpen je makkelijker te laten plassen Lachen

Ik heb net een blaasontsteking achter de rug (weer) dus weet waar je het over hebt Ja

JulienSVU

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 13:54

We kunnen wel een sticky maken voor blaasontsteking..
zoveel mensen hebben er op bokt regelmatig last van! Ik zelf ook en het is zooo vervelend Boos! Hangt vaak ook van stress af dat je het krijgt Knipoog