Reincarnatie therapie?

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Oekie

Berichten: 1832
Geregistreerd: 18-12-04
Woonplaats: Groningen

Reincarnatie therapie?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-07 14:55

Hoi iedereen Lachen
Ik heb laatst een boek van Simone van der Vlugt gelezen. En dat gaat over een jongen die last heeft van steeds dezelfde en verwarrende droom. Zijn huisgenote raad hem aan om naar haar tante toe te gaan, die reincarnatie therapeute is. Zo ontdekt hij hoe hij aan die droom komt, en gaat hij tijdens de therapie terug naar een vorig leven.
Ik vond het een heel mooi en indrukwekkend boek. Maar nou ben ik eigenlijk wel benieuwd of er hier mensen zijn die dat wel eens hebben gedaan?
Een nogal persoonlijke vraag natuurlijk, maar ik ben er echt benieuwd naar.
En zijn er hier ook mensen die er gewoon in geloven? of het in overweging nemen om te doen?
Ik weet nog niet zo goed of ik het geloof, ook in verband met mijn eigen geloof, maar ik denk wel dat het kan.

Alvast bedankt voor de reacties!

AnnemiekvM

Berichten: 8258
Geregistreerd: 17-07-03

Re: Reincarnatie therapie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 18:02

Ik ken wel iemand die dat heeft gedaan, maar vind het zelf erg vaag. Ben ook wel benieuwd naar reacties. Ik denk altijd: Eerst zien en dan geloven. Maar misschien dat iemand mij kan overtuigen van deze methode..

Laar

Berichten: 6654
Geregistreerd: 24-02-02
Woonplaats: Noord Brabant

Re: Reincarnatie therapie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 18:47

Ik geloof zeker wel in vorige levens, heb er niet een goed argument voor maar ik heb wel vaker zulke verhalen gehoord en heb ook nog nooit een góede reden gehoord waarom dat het niet zou kunnen.. Lachen

marleen_usar

Berichten: 24707
Geregistreerd: 04-04-05
Woonplaats: Pernis

Re: Reincarnatie therapie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 18:50

Ik krijg soms flash backs zoals ze dat noemen, dat zijn beelden uit een vorig leven.Dus die therapie daar sta ik echt achter.

Krieltje

Berichten: 2992
Geregistreerd: 26-01-03
Woonplaats: Eindhoven

Re: Reincarnatie therapie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 18:51

Ja ik geloof er ook in!! Ik had laatst een hele goede site gevonden, ik geloof niet alles wat erop staat maar ik vind het een goed iets om te geloven zoals alles daar staat beschreven!
http://home.wanadoo.nl/reincarnatie-info/
Het is flink wat om te lezen, maar ik vind het zeker interessant.
Dat boek heb ik trouwens ook gelezen, van Simone van der Vlugt. Haar dochtertje zat op dezelfde basisschool en dezelfde manege als ik. Aardige vrouw, en ik vond haar boeken ook altijd heel interessant.